Slayer skive!
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 27-06-01 14:31

Hejsan.

Nu har jeg hørt lidt rygter om at metal fyrsterne snart smidder en nye skive
ud, er det korrekt?

Og er der nogen der har hørt noget fra den?

Hygge og Hash

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-06-01 15:22

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> wrote in message
newsl_6.3813$lf5.573756@news010.worldonline.dk...
> Nu har jeg hørt lidt rygter om at metal fyrsterne snart smidder en nye
skive
> ud, er det korrekt?

Jeg lavede en søgning på Google (new album slayer) og faldt over en del
rygte-sider, men intet konkret. Det her var det nærmeste, jeg kom:

"Slayer has finished recording their latest album. The album title, release
date and tracklisting have finally been announced. The album is to be titled
"God Hates Us All" and the release is set for July 3rd, 2001. Track listing
looks something like this:
Scar Struck
War Zone
New Faith
Exile
Payback
Threshold
Seven Faces
God Send Death
Deviance
Addict
Here Comes The Pain
Bloodline
Cast Down
Disciple"

Om det er korrekt, ved jeg ikke.

> Og er der nogen der har hørt noget fra den?

Der var nogen på ezboard, som mente at have hørt den, men det var muligvis
bare outtakes fra tidligere plader og diverse andre numre.

> Hygge og Hash

Å Hævi Mætal

/Nikolaj
- Der morer sig over at se posting om Slayer og Dorthe Kollo side om side

Fra : Jens Laursen

Dato : 27-06-01 17:01

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skive
> ud, er det korrekt?
>
> Og er der nogen der har hørt noget fra den?

Ifølge Slayers off. hjemmeside www.Slayer.net kommer der nyt den 10 juli

Tracklisten er

01. Darkness Of Christ
02. Disciple
03. God Send Death
04. New Faith
05. Bloodline
06. Threshold
07. Exile
08. Seven Faces
09. Cast Down
10. Warzone
11. Here Comes The Pain
12. Payback

og navnet bliver som nævnt i andet indlæg "God hates Us All"

/Jens

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 27-06-01 17:41

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 11. Here Comes The Pain
> 12. Payback
>
> og navnet bliver som nævnt i andet indlæg "God hates Us All"

Lyder bare for smukt eller skal jeg sige ondt?

Fra : Moerch

Dato : 27-06-01 18:19

Skiven bliver udgivet d.16/7.

Jeg har 2 af de nye numre. Bloodline og Here Comes The Pain. Sidstnævnte har
jeg også som live-video!!!

Og det er bare godt!!!!

Mvh
_Moerch