Armed Assault Demo - En advarsel!!!
Fra : Morten Lund

Dato : 02-01-07 16:51

Jeg vil gerne advare mod at spille Armed Assault Demo'en!!!

Det er noget frygteligt narko!
spøg til side den har en masse små detaljer der er super lækre, som
f.eks: når man højreklikker for at bringe sigtet op, og derefter klikker
og holder på højre så zoomer den en smule længere ind, så man får et
bedre sigte billede :)

og så er der masser af materiel at slås med :)

..Morten

Fra : Claus Albæk

Dato : 02-01-07 17:19

Morten Lund wrote:
> [...]
> bedre sigte billede :)
>
> og så er der masser af materiel at slås med :)

Det ligner en efterfølger til Operation Flashpoint?
(sidder og håber STORT på et ja til det spørgsmål)

Fra : Morten Lund

Dato : 02-01-07 17:33

Claus Albæk wrote:

> Det ligner en efterfølger til Operation Flashpoint?
> (sidder og håber STORT på et ja til det spørgsmål)

Så er jeg ked at ikke at kunne skuffe dig; Armed Assault *er*
efterfølgeren til Operation Flashpoint, det kan man nu også godt se når
man ser den.

Men check deres hjemmeside http://www.armedassault.com/ der ligger en
fri demo (815 Mb, cirka)

p.s: Dette er *ikke* viral markedsføring, jeg får ikke nogen penge for
at sige det her (wish I did, tho)

..Morten

Fra : Claus Albæk

Dato : 02-01-07 18:34

Morten Lund wrote:

> [...]
> fri demo (815 Mb, cirka)
>
> p.s: Dette er *ikke* viral markedsføring, jeg får ikke nogen penge for

JAHAHAHAAAAA!!! den har jeg ventet på i LANG tid... har endda OF
installeret endnu...

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-01-07 19:46

Morten Lund skrev:
> [...]
> bedre sigte billede :)
>
> og så er der masser af materiel at slås med :)

Det ser da pænt godt ud... det må jeg have prøvet når jeg kommer hjem
fra job i nat....

> .Morten

Lars B

Fra : Sune Storgaard

Dato : 02-01-07 22:10

Lars Jensen skrev:

> Det ser da pænt godt ud... det må jeg have prøvet når jeg kommer hjem
> fra job i nat....

Tag du bare et par overarbjeds timer :)

Jeg deler desværre ikke øvrige skribenters glæde..

Er klar over det er en demo, men kvalitet og stabilitets mæssigt ligner det
et afgangs projekt for en kaospilot.

Grafikken er ganske enkelt håbløs langsom!
"ja men så få dig et bedre grafikkort.."
Gu vil jeg ej, det burde nemt kunne trække det spil i enhver opløsning med
alle detaljer på max! Aligevel hakker spillet og aimet / feelingen er som om
man lige har røget en kæmpe bong.

Spil som er lavet ordentligt kører flot, det spil her er desværre ikke i den
kategori.

Synes det er fedt det er stort og man kan være mange osv, men .. halvdelen
af alle spillerne på serverne står frosset i spawns , og resten ligger og
sniper omkring på 1 km afstand.. skal nok blive et klasse spil.

Nu er jeg ikke den store fanatiker af typhoon rising og den slags, men det
blev jeg efter at have prøvet dette. Der fungerer spillet i sigselv i det
mindste, og gameplayet gør også. Det mangler der lige her..

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Zox

Dato : 03-01-07 21:31

Nu har jeg endelig prøvet AA-demoen, og jeg har glædet mig som et lille
barn, siden min go'e gamle OFP blev "slidt op". (Jeg har den også stadig
installeret!) - Jeg må sige, at jeg godt kan følge Lars i sin kritik, men
selv er jeg ikke skuffet. Det skal dog siges at jeg kører med GeForce
7900GTX (512mb), som også kommer til at svede, hvis ALT sættes på "Very
High" med kryds i det hele osv, osv... Det gi'r nervøse og upræcise
bevægelser med musen. Til gengæld ser det flot ud, hvis det hele skrues et
trin ned i finheden til "High" - i en god opløsning! - Men gameplayet
fungerer knapt så godt som i den gamle, syntes jeg. Men, men - når den
endelige version kommer lukker jeg mig inde i et lille mørkt rum, og kommer
først ud igen, når mit grafikkort smelter...

Ltd. K. Madsen

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-01-07 10:30

Zox skrev:
> Jeg må sige, at jeg godt kan følge Lars i sin kritik, men
> selv er jeg ikke skuffet. Det skal dog siges at jeg kører med GeForce
> 7900GTX (512mb)

Det skal retfærdigvis lige siges, at det var Sune der ikke var vild med
det :)

Jeg har ikke fået det prøvet endnu - måske tager jeg mig sammen i aften...

Har endelig fået mig Geforce 8800GTX - men nu skal jeg vist have en ny
pc, min Intel Pentium D kan sgu ikke trække kortet ordentligt, jeg får
ikke mere end 10% højere ydelse, end med mit 7800GTX (og 7900GTX)...

Der røg der vist lige 7-8.000 kroner mere :(

> Ltd. K. Madsen

Lars B

Fra : Claus Albæk

Dato : 03-01-07 22:28

Sune Storgaard wrote:

> [...]
> blev jeg efter at have prøvet dette. Der fungerer spillet i sigselv i det
> mindste, og gameplayet gør også. Det mangler der lige her..

ørhm... om 2 år når ARMA er lige så gammel som TR så sammenlign igen
(din maskine vil sikker tvære noget kraftigere på det tidspunkt?) og din
udtalelse vil ikke holde vand.

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-01-07 09:03

Morten Lund skrev:
> [...]
> f.eks: når man højreklikker for at bringe sigtet op, og derefter klikker
> og holder på højre så zoomer den en smule længere ind, så man får et

Så fik jeg det prøvet - og jeg skal vist prøve det noget mere førend jeg
kan sige at jeg bryder mig om det.

Grafisk imponerer det mig ikke - men det er vel heller ikke formålet med
spillet.

> .Morten

Lars B