Skærme
Fijala 3554
min skærm er dum
Fra : LaLLe

Dato : 27-06-01 12:56

jeg havde et knækket kabel på min skærm. (en fujitsu skærm, aner ikke noget
om model eller andet. men den er 4 år gammel)
det var knækket helt nede ved vga stikket, så jeg klippede ledningen over og
ville lodde på men det viste sig at stikket var ubrugeligt da ledningen var
knækket så langt inde at det ikke kunne lodes på. nå jeg gik så ud og købte
en skærmforlænger ledning. skar den over og fik mig det første problem.
ledningen fra skærmen bestod af 12 ledninger og forlænger ledningenen havde
15. igang med at prøve mig frem, og jeg har da også fået det sat rigtigt
sammen nu, så det virker korrekt. men der er kommet sådan nogle trælse
magnet stribe i begge sider af skærmen. det er specielt tydeligt nå man er i
windows.
er det fordi den metal ting som sidder på ledningen er taget af??????

LaLLe

Fra : MJ

Dato : 28-06-01 19:43

Re: min skærm er dum

Det er du også!

Fra : LaLLe

Dato : 29-06-01 12:12

MJ <salg@rolator.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hftu8$eb$1@news.inet.tele.dk...
> Re: min skærm er dum
>
> Det er du også!
gisp det må jeg sige. det var nok det meste konstruktive og hjælpsomme
forslag set på usenet siden det startede. lidt flere af den slags og usenet
er sikker på at overleve :)

LaLLe

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-07-01 08:08

LaLLe wrote:

[snip]
> er det fordi den metal ting som sidder på ledningen er taget af??????

Ja. Den der tingest er til for at skærme kabelet. Det er usmart at
fjerne den.