BF2 krav til graffikkort og widescreen
Fra : Jakob

Dato : 29-12-06 14:29

Hej

ENdnu et hardware relateret spørgsmål. Hvis jeg anskaffer mig en
widescreen lcd skærm, vil det så typisk være muligt at køre 1024 gange
768 i spil med sorte bjælker i siden ??

Jeg spørger fordi mit graffikort muligvis kan trække en 1600 gange 1000
skærm i applikationer men ikke i spil, og jeg vil da nødigt stoppe med
at game :0)

Hvis der er nogen der spiller bf2 i 1600 gange 1000 vil jeg da gerne
have et bud på om det vil kunne lade sige gøre med en pentium 4 2.8 og
et rimeligt pci graffikkort ?

Hvad kræver det ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 15:03

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis der er nogen der spiller bf2 i 1600 gange 1000 vil jeg da gerne
> have et bud på om det vil kunne lade sige gøre med en pentium 4 2.8 og

PCI grafikkort, uhada, det skal du nok ikke forvente det vilde med, du skal
nok op i noget AGP eller PCI-E, og så er sagen noget andet i forhold til dit
første indlæg, så hedder det nyt bundkort og grafikkort, og måske mere RAM.

Hagar

Fra : Jakob

Dato : 29-12-06 18:17

In article <4595200c$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...
> [...]
> første indlæg, så hedder det nyt bundkort og grafikkort, og måske mere RAM.

Det var en bøf det er selvfølgelig et pci-e 16x der er i. Går ud fra at
jeg skal op i noget 7800GS eller sådan men kan man så forvente at kunne
game i den opløsning med en p4 2.8 ?

Er klar over at mit radeon ikke kan trække det :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 29-12-06 19:03

> [...]
> game i den opløsning med en p4 2.8 ?
>
> Er klar over at mit radeon ikke kan trække det :0)

Prøv at installer spillet med det grafikkort du har nu, og se om ikke det
kører ok. Jeg selv kører "kun" med AGP, så det kunne være du blev
overrasket. Går det for langsomt med at komme ind på en server, eller starte
spillet op, så skal du ikke regne med det er dit grafikkort, men mangel på
RAM der er problemet, men som skrevet før, så kan du godt spille med 1 Gb
RAM.

Hagar

Fra : KillerAdmin

Dato : 31-12-06 00:31

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Jeg spørger fordi mit graffikort muligvis kan trække en 1600 gange 1000
> skærm i applikationer men ikke i spil, og jeg vil da nødigt stoppe med

Nu er der andre lavere widescreen opløsninger, som man kan bruge end
lige 1680x1050. Prøv med dit radeon inden du beslutter dig at købe et
andet.

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen