Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket kamera
Fra : Mama's kitchen

Dato : 28-12-06 20:58

Hej
Jeg mangler et digikamera med billedstabilisator og det skal være hulens
godt til at tage billeder hvor der ikke er meget lys. Mit nuværende Nikon
coolpix S4 har en ISO værdi på op til 400, det er ikke nok. Men jeg ved ikke
hvad jeg skal se efter i en brochure. Det må også gerne være af de nye
slimline modeller. Findes der nogle hjemmesider hvor man kan afkrydse nogle
felter, for så at komme frem til det rette kamera. Mangler gode test
hjemmesider.
Hjælp !!.
Mvh
ANDERS

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-12-06 21:03

Prøv denne www.dpreview.com

--
MVH Hans

Fra : Mogens Hansen

Dato : 28-12-06 21:07

"Mama's kitchen" <bengtsons@mail.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg mangler et digikamera med billedstabilisator og det skal være hulens
> godt til at tage billeder hvor der ikke er meget lys

Dette er den forkerte gruppe.
Prøv i dk.fritid.foto.indkoeb, hvor du har langt bedre mulighed for at få et
godt svar.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra :    ab©

Dato : 29-12-06 19:00

> [...]
> godt til at tage billeder hvor der ikke er meget lys. Mit nuværende Nikon
> coolpix S4 har en ISO værdi på op til 400, det er ikke nok. ......

Hvis du er rimelig tilfreds med dit S4, var det så ikke en idé med et S10 ?
Har billedstabilisator og ISO800, så der skulle vel være ca. 3 bl. at hente
i forhold til dit nuværende.

ab©