Skærme
Fijala 3554
Eizo L767 og dvi stik ...
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 27-12-06 15:07

har fået en eizo flexscan L767, men er rendt ind i et lille problem ... der
det alm 15 sub ben + dvi ... men dvi stikket passer ikke sammen med de
cobvertere jeg har ... ved det "flade brede" i stikker er der 4 små runde i
converteren, men de er ikke at finde på skærmen ... samtidig virker det som
om af den flade brede er lidt bredere end "hullet" på skærmen ...

findes der flere slags dvi stik ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 27-12-06 16:02

der findes 2 slags

dvi-i og dvi-d
alm dvi-i stik som er alle steder og dette :
http://www.zitech.dk/Product/BigImage.aspx?ID=12062

Fra : Bear

Dato : 30-12-06 15:21

Der findes 3 slags:

DVI-A - Bærer kun analogt signal
DVI-D - Bærer kun digitalt signal
DVI-I - Bærer både analogt og digitalt signal.

/Beack

"Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_ DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote in
message news:45928af1$0$49199$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 01-01-07 19:20

"Bear" <oh@no.ono> skrev i en meddelelse
> Der findes 3 slags:
>
> DVI-A - Bærer kun analogt signal
> DVI-D - Bærer kun digitalt signal
> DVI-I - Bærer både analogt og digitalt signal.
>
> /Beack

ja ... jeg ringede til flere pc-bikse på falkoner alle ... de andede intet
om de 2 jeg nævnte ... så havde jeg sagt der var 3, havde de sikkert troet
at jeg lavede en "julebrandert" på dem

men jeg fik løst mit problem og den kører fint nu med et dvi-d kabel, købt
hos zitech, hvis sælger kom med en bortforfklaring om dit og dat ... fandt
selv frem til hvilket det skulle være via deres billeder