Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon CoolScan 4000ED
Fra : Mogens

Dato : 27-12-06 14:00

Er blevet tilbudt ovennævnte til kr. 2000. Så vidt jeg ved er det en god
scanner af lidt ældre model, men er prisen o.k. og er der forhold jeg
bør være opmærksom på?

P.f.h.t.
Mogens

Fra : MW

Dato : 27-12-06 17:17

"Mogens" <mogensnomail@web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scanner af lidt ældre model, men er prisen o.k. og er der forhold jeg bør

At du får begge filmindsatse + strimmelholderen + FireWire kort + drivere
etc.med (standardudstyr)
http://www.nikonimaging.com/global/products/scanner/scoolscan_4000/index.htm
Løsdelene koster en bondegård

samt det at den ikke har USB tilslutning, kun FireWire 2.0

eller er den vel stort set identisk med 5000ED på nær en generation ældre
blødvare

mvh/MW