World of Warcraft og installation.
Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-12-06 19:15

Klokken er ca. 19 og vi har nu installeret WoW siden i eftermiddags!

Sønnike fik det julegave og har nu glædet sig i timevis.

Først install af 5 skiver - tilmelding og aktivering af gamercard.

Og nu er vi igang med 2. opdatering på 697 mb - før den var der en på over
500 mb... jeg håber dælme spillet er værd at vente på... Updates på langt
over 1000mb - det lyder da helt tosset eller er der noget jeg har
misforstået?
--
sniper_Nolight

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-12-06 21:52

On Mon, 25 Dec 2006 19:15:27 +0100, sniper_Nolight wrote:

> [...]
> 500 mb... jeg håber dælme spillet er værd at vente på... Updates på langt
> over 1000mb - det lyder da helt tosset eller er der noget jeg har

Nej, den er god nok. Der findes to kæmpestore opdateringer i skal
downloade, og jeg synes da personligt det er ventetiden værd.

Der bliver lavet en del tilføjelser løbende til spillet, det er jo også det
man betaler for månedlig.

Nu kommer "The Burning Crusade" jo til januar, og mon ikke de patches er
integreret i den så man ikke behøver at downloade dem mere.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-12-06 22:47

> [...]
> downloade, og jeg synes da personligt det er ventetiden værd.
>
> Der bliver lavet en del tilføjelser løbende til spillet, det er jo også

Han er igang nu og det kører osse helt som det skal.

> Nu kommer "The Burning Crusade" jo til januar, og mon ikke de patches er
> integreret i den så man ikke behøver at downloade dem mere.

Det tror jeg. Da han skulle skabe sig en figur i starten var der billeder af
figurer fra den nye addon som selvfølgelig endnu ikke kunne vælges.
--
sniper_Nolight

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-12-06 21:54

sniper_Nolight wrote:

> Klokken er ca. 19 og vi har nu installeret WoW siden i eftermiddags!
> Sønnike fik det julegave og har nu glædet sig i timevis.

Spillet er ok, men julegaveide? - kun hvis man er tålmodig mht
installationen

> [...]
> over 500 mb... jeg håber dælme spillet er værd at vente på... Updates
> på langt over 1000mb - det lyder da helt tosset eller er der noget

Njahh der er sikkert et stykke vej at gå
http://www.strategyinformer.com/pc/patches/worldofwarcraft/patch.html

Egentlig utroligt at man ikke har en opdateret version ude på hylderne

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-12-06 22:51

> Spillet er ok, men julegaveide? - kun hvis man er tålmodig mht
> installationen

Han fik det jo igår og der blev det ikke installeret da vi var ude og da det
var en klar nummer 1 på hans ønbskeseddel var der egentlig ikke så meget at
overveje.

Og lige nu tror jeg han synes det var ventetiden værd.

> Egentlig utroligt at man ikke har en opdateret version ude på hylderne

Det kan vi kun være enige om og osse derfor jeg begyndte at undre mig lidt
da de første par timer var gået.
Jeg fik åbnet porte til Blizzards updater i min router og det hele, så alt
var perfekt og alligevel tog det en evighed at hente de ca. 11-1200 mb.
--
sniper_Nolight

Fra : KillerAdmin

Dato : 26-12-06 01:45

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> Jeg fik åbnet porte til Blizzards updater i min router og det hele, så alt
> var perfekt og alligevel tog det en evighed at hente de ca. 11-1200 mb.

Det tager også en evighed her. Åbningen af porte i min router
og firewall gjorde ingen forskel i hastighed.

Der findes dog steder hvor man kan downloade de
forskellige patches. Jeg hentede den nye her forleden
dag igennem et andet sted. Det gik noget hurtigere end
med blizzard updateren.

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-12-06 10:35

> Det tager også en evighed her. Åbningen af porte i min router
> og firewall gjorde ingen forskel i hastighed.

Samme her - alt det praktiske på plads, men hastigheden var der ikke voldsom
forskel på.
--
sniper_Nolight

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 26-12-06 01:42

On Mon, 25 Dec 2006 22:51:16 +0100, "sniper_Nolight"
> [...]

>var perfekt og alligevel tog det en evighed at hente de ca. 11-1200 mb.

Nu spiller jeg ikke WoW længere, men dengang jeg yndede at hoppe rundt
med lange ører og slå orker ned, hentede jeg altid updates fra andre
steder. F.eks. havde www.dailyrush.dk ret hurtigt updates, og det gik
tit en faktor 100 eller mere hurtigere at hente derfra.

Som sagt spiller jeg ikke mere, så jeg ved ikke om Blizzards updater
er blevet bedre, men det er måske værd for dig at kigge på dailyrush
eller lign. næste gang der kommer en stor update.

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-12-06 10:34

> Som sagt spiller jeg ikke mere, så jeg ved ikke om Blizzards updater
> er blevet bedre, men det er måske værd for dig at kigge på dailyrush
> eller lign. næste gang der kommer en stor update.

Nu kender vi turen og kan se os for en anden gang. Denne gang tog jeg den
'sikre' tur
--
sniper_Nolight

Fra : Peter T.

Dato : 27-12-06 23:39

Martin Mouritzen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Som sagt spiller jeg ikke mere, så jeg ved ikke om Blizzards updater
> er blevet bedre,

Jeg ved ikke hvad I mener med langsomt. Men jeg begyndte på WoW for 3-4
uger siden og begge updates blev hentet med en hastighed på den fornuftige
side af de 3-400 KB/s med blizzards updater på min 10 mbit fra fullrate.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : PerX ...

Dato : 26-12-06 20:57

In article <45903579$0$3544$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
sniper_nolight@hotmail.com says...
> Klokken er ca. 19 og vi har nu installeret WoW siden i eftermiddags!
>
> Sønnike fik det julegave og har nu glædet sig i timevis.
>
> Først install af 5 skiver - tilmelding og aktivering af gamercard.

Det havde været nemmere med DVD versionen ;)

> [...]
> 500 mb... jeg håber dælme spillet er værd at vente på... Updates på langt
> over 1000mb - det lyder da helt tosset eller er der noget jeg har

I kom ind på et "uheldigt" tidspunkt, der er netop kommet en meget stor
patch som forberendelse for expansionen som kommer i januar. Selvom man
ikke køber den, vil man stadig kunne se det udstyr som folk henter fra
de nye område, dvs masser af grafik etc.

Men det passer jo sig selv, selvom sønnike sikkert er utålmodig :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-12-06 10:39

> Det havde været nemmere med DVD versionen ;)

Jeg nappede jo bare den EB Games havde på hylden?

> Men det passer jo sig selv, selvom sønnike sikkert er utålmodig :)

Han har spillet konstant siden, så det er da heldigvis tid og penge værd.

Forresten, jeg har købt et gamercard med 60 dage og så skulle man få 30 dage
gratis når man opretter sig, men jeg synes ikke den viste andet end de 60
dage under registrering, kan jeg gå ud fra vi har 90 dage? (og jeg kunne vel
selv have brugt det gæstekort hvis jeg havde tænkt mig om?)
--
sniper_Nolight

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 27-12-06 16:37

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i
45923f3c$1$3525$edfadb0f@dread11.news.tele.dk :

> [...]
> andet end de 60 dage under registrering, kan jeg gå ud fra vi har 90
> dage? (og jeg kunne vel selv have brugt det gæstekort hvis jeg havde

Gæstekortet giver adgang til en prøve-konto, der skal opgraderes
for at man har adgang til alle spillets fasciliteter. Man opgraderer
med en CD-key fra en spil-æske.

Der burde være 30 gratis dage på kontoen. Hvis du ikke kan se dem,
bør du nok kontakte Blizzard's Account & Billings center:
http://wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-12-06 16:26

> Der burde være 30 gratis dage på kontoen. Hvis du ikke kan se dem,
> bør du nok kontakte Blizzard's Account & Billings center:
> http://wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

Jeg må lige prøve at 'kigge mig omkring' en ekstra gang, eller få fat i dem,
jeg skulle gerne have 90 dage ialt.
--
sniper_Nolight

Fra : PerX ...

Dato : 28-12-06 16:11

In article <45923f3c$1$3525$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> [...]
> dage under registrering, kan jeg gå ud fra vi har 90 dage? (og jeg kunne vel
> selv have brugt det gæstekort hvis jeg havde tænkt mig om?)

Jeg tror ikke der er forskel på gamercard og visa, der skulle så vidt
jeg ved være 30 dage gratis først.