java til psp
Fra : Thomas Harthimmer

Dato : 25-12-06 21:30

hej jeg er en dreng på 13 år og har lige fået en psp i julegave... jeg synes
det er vildt sejt at man kan gå på nettet med den. men hvis man vil spille
online kræver det (java).. er der nogen der ved hvor jeg kan hente java til
psp?? hilsen thomas

Fra : Bruno

Dato : 25-12-06 22:29

Thomas Harthimmer wrote:
> [...]
> online kræver det (java).. er der nogen der ved hvor jeg kan hente java til

Hej Thomas,

Så vidt jeg ved er der ikke nogen Java til PSP, i hvertfald ikke
officielt, så det må du undvære. Der er dog vistnok Flash understøttelse
hvilket burde give mulighed for en del netspil alligevel. Jeg har dog
aldrig brugt min til on-line spil, så det er kun en formodning.

Du bør forøvrigt stille PSP spørgsmål i konsol gruppen, da denne gruppe
er til PC spil og den slags når nu konsoller dækkes mere specifikt.

Mvh
Bruno

FUT dk.spil.computer.konsol

Fra : BuFFer

Dato : 26-12-06 13:36

Der er jo indbygget trådløst netværks kort i psp - så tror bare du skal være
i nærheden af en pc/router med trådløst net for at komme på nettet

Men hvordan ved jeg ikke lige ?