Problem med BF2142
Fra : PSG

Dato : 25-12-06 19:01

Hej

Julefreden er truet! Min søns BF 2142 kan ikke spille online! Vi kan ser
serverliste men hver gang vi forsøger at logge på en server kommer der en
fejlmeddelelse med teksten:

"Denne server lader kun spillere med umodificeret indhold deltage. Opdater
din version af Battlefield 2142 til den nuværende officielle version for at
spille"

Jeg har hentet seneste pach (v. 1.10) men uden held.

Nogen forslag til hvad der kan gøres?

På forhånd tak

- Patrick

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-12-06 19:39

PSG skrev:
> Hej
>
> Julefreden er truet!

Ubehagsomt!!

> [...]
> spille"
>
> Jeg har hentet seneste pach (v. 1.10) men uden held.

Jeg ville, som altid med Battlefield Serien, først forsøge at
afinstallere hele skidtet, og geninstallere, og opgradere direkte til
1.10 - det er et faktum at det retter de fleste af de småbugs som man
oplever.

> På forhånd tak
>
> - Patrick

Lars B

Fra : PSG

Dato : 25-12-06 21:55

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Ubehagsomt!!

Jep!

> Jeg ville, som altid med Battlefield Serien, først forsøge at afinstallere
> hele skidtet, og geninstallere, og opgradere direkte til 1.10 - det er et
> faktum at det retter de fleste af de småbugs som man oplever.

Det har jeg netop forsøgt - men uden held!

- Patrick

Fra : Brian Lund

Dato : 26-12-06 01:31

> Jep!

> Det har jeg netop forsøgt - men uden held!

Nu ved jeg ikke med BF2142, det er jo ret nyt, men det kunne jo være ældre
versioner (serverne) eller servere der spiller mods!?
Prøv at marker "same version only" i filter boksen (går ud fra det er
ligesom i BF2)!

Brian