Guide til dr.dk/tv
Fra : Allan

Dato : 25-12-06 17:08

Hej Alle.

Jeg har efterhånden fået rodet en del med dr.dk/tv til mac, og har
lavet følgende guide - med udførlige screenshots osv til at se alle
de udsendelse vi snart skal til at betale medielicens for.

http://mavepusteren.blogspot.com/2006/12/se-serie-og-film-p-drdktv-nu-ogs-p-mac.html

Mvh
Allan

Fra : henrik

Dato : 26-12-06 11:04

Allan skrev:
> [...]
> lavet følgende guide - med udførlige screenshots osv til at se alle
> de udsendelse vi snart skal til at betale medielicens for.

Hej Allan.

Mange tak. Det var dejligt med noget der virker.

henrik

Fra : Mysterius Fog

Dato : 26-12-06 15:26

Det var da besværligt, jeg har da ikke problemer med at se udsendelserne
direkte, blot ved at klikke på dem.
Bruger flip4mac & Quicktime.
Den vejledning er da for stenalder folket.

On 25/12/06 17:08, in article
1167062888.535936.65890@a3g2000cwd.googlegroups.com, "Allan"

Fra : Allan

Dato : 27-12-06 09:35

så må alle vi stenalder folk med quicktime og flip4mac hvor dr.dk/tv
ikke virker jo slide for det :)