Alternativ Rollo & King
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-06-01 09:52

Der skulle være lavet en lidt speciel version af "Der står et...". Den går
noget i retning af:

"Jeg står og piller i dig med mit bor, og det vækker mindeeer , jeg håber
ikke den er for stooor tra la la la aaaa..."

Er der nogen, som ved noget? Gerne hvor den evt. kan hentes!

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 27-06-01 13:15

"Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der skulle være lavet en lidt speciel version af "Der står et...". Den går
> noget i retning af:
Hej Kasper
prøv at tjekke lidt længere nede i denne NG Re: alternativ tekst
d.21.06.01 kl23.09
Der har du hele den tekst du efterlyser.

God fornøjelse
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-06-01 16:59

"Flying Hotdogs" <info@flyinghotdogs.dk> wrote in
<9hcinb$dsf$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>prøv at tjekke lidt længere nede i denne NG Re: alternativ tekst
>d.21.06.01 kl23.09
>Der har du hele den tekst du efterlyser.

Njah, det er ikke helt den tekst jeg tænker på - selvom den er ret sjov :)

>God fornøjelse

Problemet er, at jeg ikke selv vil synge den. Hellere hente den som mp3,
hvis den altså findes. (En af mine bekendte har hørt den i radioen.)

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : QuickMic

Dato : 27-06-01 21:12

> [...]
> ikke den er for stooor tra la la la aaaa..."
> Er der nogen, som ved noget? Gerne hvor den evt. kan hentes!

Prøv lidt nede på siden www.radioviborg.dk

QM