dr.dk, igen
Fra : henrik

Dato : 25-12-06 01:53

hej folkens.

Spørgsmålet har muligvis været oppe før, men hvad gør I for at se
de forskellige programmer på dr.dk. Har prøvet med Safari og
Firefox.

henrik

Fra : Allan

Dato : 25-12-06 13:02

http://groups.google.com/group/dk.edb.mac/browse_thread/thread/30f1de91cc06ff59/9c6b48c3739ae5de?lnk=gst

Fra : tom

Dato : 25-12-06 15:48

On 2006-12-25 13:01:56 +0100, "Allan" <minkonto@gmail.com> said:

> http://groups.google.com/group/dk.edb.mac/browse_thread/thread/30f1de91cc06
> ff59/9c6b48c3739ae5de?lnk=gst

> se

Jeg havde problemet for leden, og kunne heller ikke se, selv om jeg har
flip4mac etc..
første gang jeg besøgt siden virkede det IKKE...
den blve ved med at skrive om jeg ville slukke for et eller andet ovre
i flip4 som jeg ikke kunne slukke..
Så tændte og slukkede jeg det et par gange.
Og besøgte DR igen..
Så virkede det..
tror blot at det er "ind imellem" dr ikke lige virker..
PS
Canal+ er så venlige at skrive det direkte på deres forside ( deres web tv).
virker ikke med mac !!
Så er man sgu da ikke i tvivl!!
Tom

Fra : Allan

Dato : 25-12-06 17:10

hej tom mfl.

her er en guide der virker uden flip4mac og alt det andet.

http://mavepusteren.blogspot.com/2006/12/se-serie-og-film-p-drdktv-nu-ogs-p-mac.html

mvh
Allan

Fra : Mysterius Fog

Dato : 26-12-06 15:28

On 25/12/06 17:09, in article
1167062983.677075.5780@73g2000cwn.googlegroups.com, "Allan"
<minkonto@gmail.com> wrote:

> hej tom mfl.
>
> her er en guide der virker uden flip4mac og alt det andet.
>
> http://mavepusteren.blogspot.com/2006/12/se-serie-og-film-p-drdktv-nu-ogs-p-ma
> c.html

Jo men den er da klodset og dum. Hvorfor skal det laves besværligt blot
fordi man har en Mac.
Jeg bruger Flip4mac og Quicktime, og det virker perfekt.

Fra : Allan

Dato : 26-12-06 17:59

Jeg har forsøgt med quicktime, flip4mac og quicktime pro..og diverse
browsere..uden held

Fra : henrik

Dato : 27-12-06 12:53

Allan skrev:
> hej tom mfl.
>
> her er en guide der virker uden flip4mac og alt det andet.

> [...]

Hej Alle

Tak for de forskelige råd. Efter at jeg med succes har prøvet VLC,
virker det lige pludselig i QT/flip4mac. Mystisk men OK

mvh.

henrik