Ny mobilos
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 27-06-01 09:32

Hej,

Jeg vil af med min t10s, som jeg primært bruger til at ringe (!) og gå på
internettet med via et di27 infrarødt modem. Jeg har sonofon, og kan købe en
af deres tilbud, som normalt kræver nyoprettelse, bare jeg binder mig for 6
måneder mere.

Jeg har kig på Nokia 8210 til 1900 kr., som tilsyneladende har indbygget
infra rødt modem, så den er klar til at gå på internettet. Er det korrekt?

De har også en ericsson t29s til 1600, men den kræver vist nok (?) et di28
modem for at gå på nettet. Hvad koster et sådant?

Ellers andre telefoner jeg bør kigge på. Maks 2000,-

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Snoop

Dato : 27-06-01 11:44

Nokia 6210!!!
Kan alt det du vil + lidt mere

/Snoop

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 27-06-01 12:17

> Nokia 6210!!!
> Kan alt det du vil + lidt mere

Selvom den ikke er ret stor, vil jeg godt have noget mindre, som eks.
8210...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Bobby

Dato : 27-06-01 18:32

Hej Rasmus

Det er rigtigt at Nokia 8210 har indbygget modem, og infrarød port - Den er
klar til at gå på nettet med direkte.

Til Ericsson T29 skal du ganske rigtigt bruge et DI 28 modem, som koster ca.
1000 kroner.

Håber du kan bruge svaret.

Mvh. Bobby

Fra : Sune Krøll