Glæde jul !!!
Fra : Torben W. Hansen

Dato : 24-12-06 17:03

Glædelig Jul til jer alle - også til dig Bo W.
Torben W. Hansen

Fra : Ulrik Smed

Dato : 24-12-06 18:13

http://home19.inet.tele.dk/ulsm/jul.jpg

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-06 18:55

"Torben W. Hansen" <nospam@ins.com> wrote in message
> Glædelig Jul til jer alle - også til dig Bo W.

Glædelig jul til alle ja, og tak for din
forbøn-for-en-mobbet-outcast--tilføjelse

Jeg generes ikke af at blive kaldt "mordbrænder" når jeg overvejer
rationel isolering som strider mod uigennemtænkte brandregulativer

og lignende

men vort naturvidenskabelige debatforum er klart bedst, når BOLD EJ
MAND

Fra : ZebraHest

Dato : 24-12-06 20:22

"Torben W. Hansen" <nospam@ins.com> skrev i en meddelelse
> Glædelig Jul til jer alle - også til dig Bo W.
> --
> Med venlig hilsen
> Torben W. Hansen

Hvem er Bo W. ? !

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-06 01:49

"ZebraHest" <Zebra@hest.spam> wrote in message

> "Torben W. Hansen" <nospam@ins.com> skrev i en meddelelse
>

> Hvem er Bo W. ? !

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, fysikkemigymnasielærer,
pensioneret, cand.scient, 35861000

BEVIS PÅ TØNDERFORÆLDRE-USKYLD

Tønderfar og mor har næppe gjort noget kritisabelt , selv hvis
udlejning af datter til erotik med tilkørende tyrkere, tyskere og
srilankanesere er dækkende beskrivelse og lovens aldersgrænser er
brudt.

Helt som i hekseprocessernes stil og helt som USA-retssystemets plea
bargaining, så opnår man legende let tilståelser fra sociale tabere
ved at true med noget værre ved et bølled forhør, som forhørsbetjente
er sejrssikre med i en sådan grad, at mange vil bøje sig alene af
denne terror-grund. Jeg har selv oplevet bøllebetjente der pludselig
stod i min dagligstue og nægtede ønsket advokattilstedeværelse og
råbte og skreg "Du lyver" i forgæves håb om, at jeg ville tilslutte
mig en oplagt falsk-anmeldelse(for blufærdighedskrænkelse §232 som jeg
end ikke har været i nærheden af at begå, nogensinde).

Grunden til at allerede romerretten indførte vås om at sindsyge er
særlige mennesker, der ikke skal gøres ansvarlige for aparte ting, der
gøres når "sindsyg i gerningsøjeblikket" (incl mord) , og at de skal
bestikkes med "behandlingsdom" som kærkomment alternativ til værre
fysiske domme fx fangeudført dødsstraf.

ER

At behandlere lever på og af medlidenhed, og derfor med
vildtforgrenet, vidtforgrenet ekspertise kan holde selvrespekten højt
ved at forpeste folks liv "for deres eget bedste"(hvis du måske også
har oplevet at din mor gjorde, ganske ofte , da du var lille) er
rationalet bag behandlingsdomme.

Tøndermor har fået behandlingsdom

Hun var prostitueret længe inden, hun oplærte far og døtre til
erotisk hygge i hjemmet incl med gæster.

Moderen var fly ttet fra hjemmet , da staten skabte myten om, at der
var sket noget etisk kritisabelt ,

og ved at holde denne af ældstedatteren kritiserede voksne på afstand
af far og døtre har man lettet opnåelsen af kritisabel retspleje

Ved at love behagelig straf til gengæld for tilståelser, har man
lokket denne meget autoritetstro kirkeansatte korleder og organist
dame til ønskede beviser

Men faderen forsvares af pigen, der ikke ser ham som bidragende til
skade på hendes liv - hun savner at være i centrum og udføre hvad der
er hendes livs kald og hvad hun er god til og få opmærksomhed som alle
børn og voksne ønsker at få.

Så faderens forsvarer har man fundet grund til at diskvalificere og
fratage advokatbestallingen(EB for 2-5 dage siden) og selvom vi ikke
straffer med tilbagevirkende kraft, - siger vi - , så har man her
ladet denne straf _virke tilbage_ på Tønderretssagen for at undgå den
retfærdighed, der kunne have givet de involverede og alverden ved, at
faderen med advokatens hjælp skulle forsvare sig overfor et
nævningeting.

Nu håber man, at kombinationen af årelang hjernevask af døtrene. som
er opslugt i professionelle psykologers plejehjem -

- og pleabargaining-bestikkelse, USA-style, af en far, der ved
sig dødsens i et dansk fængsel, -

- vil kunne få ham til at tilstå noget, så staten ikke taber
ansigt, men myten bevares om ,

- at brud på lov uvægerlig betyder skade på børn.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-12-06 23:40

Torben W. Hansen <nospam@ins.com> wrote:

> Glædelig Jul til jer alle - også til dig Bo W.
> --
> Med venlig hilsen
> Torben W. Hansen

En glædelig, rationel, jul til jer alle. :

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-06 01:46

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> En glædelig, rationel, jul til jer alle. :

"radionel" = fornuftig?

Jul er for mig meget om følelser altså ikke rationalitet, men vedr
årets mest omtalte retssag ønsker jeg både følelsesmæssig god og
fornuftig læsning og jeg frygter at nedenstående banaliteter flygtes
fra af staten