Skærme
Fijala 3554
Drivere til Samsung LCD TV
Fra : Per Rasmussen

Dato : 23-12-06 10:35

Jeg har lige købt et Samsung LE-32R75B TV, som jeg også havde tænkt at
slutte en computer til. Nu bøvler jeg bare med indstillingen af opløsningen
i XP Media Center. Computeren er en Shuttle SS51G med indbygget grafikkort
(SIS651), det kan åbenbart ikke køre i højere opløsning end 1024*768.
Skærmen bliver kun genkendt som en Plug'n'Pray skærm. Kan man ikke finde en
driver til skærmen (har søgt på Google - uden resultat), eller er der en
anden løsning?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 23-12-06 11:18

"Per Rasmussen" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> resultat), eller er der en anden løsning?

> Den har indtil videre sparet mig for at få 96 spam-mails

Har du sat opdatering til 60Hz?

Fra : Per Rasmussen

Dato : 23-12-06 11:52

> Har du sat opdatering til 60Hz?

Ja den står på 60 Hz.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-12-06 11:32

> [...]
> resultat), eller er der en anden løsning?

> Den har indtil videre sparet mig for at få 96 spam-mails

Det kan lyde rigtigt med dit gfx der ikke kan gå højt nok op, men for at få
fat i de rigtige experter bør du fjerne dit spam sender program eller købe
det da experterne næsten alle fjerner indlæg der udsender spam
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : JK

Dato : 23-12-06 14:45

On Sat, 23 Dec 2006 10:35:10 +0100, "Per Rasmussen" <spam@spam.com>
wrote:

> [...]
>driver til skærmen (har søgt på Google - uden resultat), eller er der en

Det problem kender jeg med samsung 26" og sis chipset grafik onboard.
Det der er galt er, at grafikken ikke understøtter 1360x768.

Et nyere grafikkort kan. Samt onboard geforce kan også, og radeon
chipset onboard grafik.

mvh

John

Fra : Per Rasmussen

Dato : 24-12-06 10:53

> Et nyere grafikkort kan. Samt onboard geforce kan også, og radeon
> chipset onboard grafik.
>
> mvh
>
> John

Så må jeg bide i det sure æble og købe et nyt grafikkort, men det bliver vel
ikke nemt at finde et der kører på AGP 2x/4x ???

Fra : JK

Dato : 24-12-06 15:25

On Sun, 24 Dec 2006 10:52:39 +0100, "Per Rasmussen" <spam@spam.com>
wrote:

>Så må jeg bide i det sure æble og købe et nyt grafikkort, men det bliver vel
>ikke nemt at finde et der kører på AGP 2x/4x ???

Nej, det kan jeg heller ikke lige få øje på.

http://www.compumail.dk/varegruppe?gruppe_id=79&type=hardware&gruppenavn=Grafikkort

Hvad med at skifte bundkort. Kan det lade sig gøre ? micro-atx ?
hvilken cpu ?

Jeg har selv været i samme dilemma med både via epia og et socketA med
sis.
Jeg endte op med et radeon s754 med en turion 64.
Men MCE er jo meget besværlig at geninstallere også

mvh

John

Fra : Per Rasmussen

Dato : 24-12-06 16:57

> Nej, det kan jeg heller ikke lige få øje på.
>
> http://www.compumail.dk/varegruppe?gruppe_id=79&type=hardware&gruppenavn=Grafikkort

Alle grafikkortene på dit link er AGP 8x, det skal være 4x

> Hvad med at skifte bundkort. Kan det lade sig gøre ? micro-atx ?
> hvilken cpu ?

Det er en Shuttle SS51G, så skift af bundkort er ikke en mulighed.
CPUen er en Celeron 2,4 Ghz.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-12-06 00:42

"Per Rasmussen" <spam@spam.com> skrev :

>Alle grafikkortene på dit link er AGP 8x, det skal være 4x

Øhh - de kan da også bruges på en AGP 2/4*, men vil selvf. ikke
være hurtigere end bundkortet tillader.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Per Rasmussen

Dato : 25-12-06 10:06

> Øhh - de kan da også bruges på en AGP 2/4*, men vil selvf. ikke
> være hurtigere end bundkortet tillader.

Ok, det vidste jeg ikke. Så er der jo mange at vælge imellem

Tak for svarene.