Denne sang??
Fra : Randi Lea Davidsen

Dato : 21-12-06 17:37

Jeg vil gerne vide hvad denne kunstner hedder og hvad sangen hedder. Det
blivet sunget "Jeg sætter min hat som jeg vil...." , lidt gammel dags musik,
lyder som noget genindspilling.

På forhånd tak
Randi

Fra : Martin Bak

Dato : 21-12-06 18:13

"Randi Lea Davidsen" <randild@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide hvad denne kunstner hedder og hvad sangen hedder. Det
> blivet sunget "Jeg sætter min hat som jeg vil...." , lidt gammel dags
> musik, lyder som noget genindspilling.

Sangen hedder såmænd "Jeg sætter min hat som jeg vil". Oprindeligt vist fra
"Annie get your gun".

Rigtig mange har sunget den, men du tænker måske på en udgave med Nikolaj
Lee Kaas.

Google giver dig rigtig meget information ;)

Martin

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 21-12-06 19:02

> [...]
> "Annie get your gun".
>
> Rigtig mange har sunget den, men du tænker måske på en udgave med Nikolaj

Nope.
Sunget af Daimi i filmen af samme navn fra 1967.
Musik af Bent Fabricius-Bjerre og tekst af Klaus Rifbjeg.

Jørgen

Fra : CarstenGP

Dato : 21-12-06 19:30

"Jørgen Sørensen" <js@jososoft.dk> skrev i en meddelelse
> fra

> Nope.
> Sunget af Daimi i filmen af samme navn fra 1967.
> Musik af Bent Fabricius-Bjerre og tekst af Klaus Rifbjeg.
>
> Jørgen

Nu blev der li'som spurgt til en genindspilning...
Så er det nok ikke org. udgaven, Randi er ude efter...

Til Randi:
Martin Bak har nok ret, hvis det er den sidste nye udgave, du har hørt.
Så er det Nikolaj Lie Kaas på albummet:
"Danske filmhits - De største stjerner synger de største klassikere"
Se her: http://kortlink.dk/tdconline/3fy7

Carsten

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 21-12-06 21:06

> Nu blev der li'som spurgt til en genindspilning...
> Så er det nok ikke org. udgaven, Randi er ude efter...

Næh, der stod:

Fra : CarstenGP

Dato : 21-12-06 21:51

> Næh, der stod:
> "lyder som noget genindspilling"
>
> Jørgen

Ja, og den er lige genindspillet... og IKKE med Daimi (heldigvis)
Men (som før omtalt) med Nikolaj Lie Kaas

Fra : Randi Lea Davidsen

Dato : 21-12-06 22:22

"CarstenGP" <carstengp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jørgen Sørensen" <js@jososoft.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og den er lige genindspillet... og IKKE med Daimi (heldigvis)
> Men (som før omtalt) med Nikolaj Lie Kaas

Tak for alle svarene :)
Det var den med Nikolaj Lie Kaas jeg tænkte på :) Det lyder som et godt
album med de gamle film sange :) tror det skal være en julegave til mig
selv.

Randi

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 22-12-06 14:52

Og filmen hedder IKKE "Jeg sætter min hat som jeg vil" men "Jer er sgu min
egen" med manuskript af Klaus Rifbjerg....

> [...]
> Det var den med Nikolaj Lie Kaas jeg tænkte på :) Det lyder som et godt
> album med de gamle film sange :) tror det skal være en julegave til mig

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : CarstenGP

Dato : 22-12-06 22:31

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Og filmen hedder IKKE "Jeg sætter min hat som jeg vil" men "Jer er sgu
> min egen" med manuskript af Klaus Rifbjerg....

Nemlig!
http://danskfilmogtv.dk/content.php?page=movies&value=10537