ADSL kabling
Fra : Peder Hansen

Dato : 27-06-01 08:18

Gider du precicere det lidt mere - jeg er måske ikke helt med på hvad du
skriver?
Det første stik hvor ledningen kommer ind bevares OK - klipper jeg så den
ledning der går derfra videre til de andre stik? Hvad gør jeg så med den -
det kommer telefonerne ikke til at virke af - skal man ikke lave en sløjfe
eller sådan?

--
Med venlig hilsen / Yours sincerely
Peder Hansen

Fra : cr

Dato : 27-06-01 09:03

Ja og på den afklippede ledning sætter du et stik, der skal i adsl boksen og
boksen tilsluttes i stikdåsen hvor linien kommer ind.

linien ind ------dåse 1-----klip------dåse 2------dåse 3------osv

linien ind ------dåse 1-----adsl boks <stik---dåse 2------dåse
3-----osv

Fra : Peder Hansen

Dato : 27-06-01 09:27

OK tusind tak for hjælpen - nu fik jeg den!
Tak!