WoW - Julesjov...
Fra : Just Johnny

Dato : 21-12-06 09:40

Er der nogen der ved om de dersens "chatty humans/elves/etc." NPC'er
har noget formål ud over at fortælle, at der vil være gaver under
træet i Ironforge?

Man kan jo sende et kys til de "Winter revelers" der står under
misteltenen i kroerne for at få "seasons cheer" blessings, så noget
tilsvarende med de andre var jo oplagt.

Fra : Peter T.

Dato : 21-12-06 12:40

Just Johnny udviste en rettidig omhu og skrev:

> Er der nogen der ved om de dersens "chatty humans/elves/etc." NPC'er
> har noget formål ud over at fortælle, at der vil være gaver under
> træet i Ironforge?

Well.. Der findes jo de der bokse, som man kan hoppe ind i og blive
tryllet om til en nisse. :) Og så kan man få +20 i spirit (svjh) for en
halv times tid. Men hvordan ved jeg ikke.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 21-12-06 15:13

Peter T. <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i
Xns98A080E2C1719muh@130.225.247.90 :

> Well.. Der findes jo de der bokse, som man kan hoppe ind i og blive
> tryllet om til en nisse. :) Og så kan man få +20 i spirit (svjh) for
> en halv times tid. Men hvordan ved jeg ikke.

Ved at en anden spiller bruger sin mistelten på dig.
Den man selv får 5 stk. af per kys man sender en Winter Reveler...

Hvad de pludrende NPC'er er til, ved jeg ikke.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /