Netværk / Modem
Fra : Wessman

Dato : 14-12-00 00:18

Jeg har 2 pc,er på netværk med netkort og kabel,
jeg kører internet / mail på begge maskiner.
PC 1 er med modem og Win ME
PC 2 er med Win 92, 2 udg.
....Men hvis jeg starter internet op på PC 2, starter modemet op som det skal
på PC 1, men når jeg lukker prg. ned igen kan jeg ikke fra PC 2 afbryde
modemet som sider på PC 1 - som ikke har nogen programmer starter op
..............hvad skal jeg gøre ?

Wessman

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-12-00 09:35

"Wessman" <wessman@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> på PC 1, men når jeg lukker prg. ned igen kan jeg ikke fra PC 2 afbryde
> modemet som sider på PC 1 - som ikke har nogen programmer starter op

Jeg ved at SyGate (der kan dele inetforbindelse), kan sættes op til at
modemmet skal afbrydes efter et bestemt antal sek./min. uden aktivitet.

De andre programmer skulle meget gerne også have denne mulighed. Eller prøv
at sætte den i dial-up forbindelsen i windows.

--
Bjarke Andersen