Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se CR2-fotos i stifinder?
Fra : Peter T.

Dato : 20-12-06 10:29

Jeg ved, at spørgsmålet har været oppe at vende før, men kan ikke finde
tråden(e).

Findes der et plugin eller andet, som gør at jeg kan se CR2-fotos fra mit
400D i stifinder?

Humlen er at jeg bruger Opus Directory, som er en shell til stifinder, til
praktisk talt alt. Så jeg vil helst holde mig fra en ekstern billedviser
medmindre den er hurtig, simpel og uden for mange fancy dikkedarer. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Peter T.

Dato : 20-12-06 10:58

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Findes der et plugin eller andet, som gør at jeg kan se CR2-fotos fra
> mit 400D i stifinder?

Jeg fandt et plugin til dir opus på

<http://www.pretentiousname.com/jp2raw/> :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : www.condrup.eu

Dato : 20-12-06 12:52

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> [Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Windows RAW viewer.. Fås hos Microsoft.

Fra : Thomsen

Dato : 20-12-06 16:04

"www.condrup.eu" <medazzaFJERNCAPS@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Windows RAW viewer.. Fås hos Microsoft.

Dækker desværre ikke:
Canon 30D (står ikke på listen)
Canon 400D (står ikke på listen)
Nikon D80 (står ikke på listen)
Nikon D40 (står ikke på listen)

mvh Ole

Fra : Peter T.

Dato : 20-12-06 17:12

Thomsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Dækker desværre ikke:

Og det gør heller ikke noget. For jeg fandt et plugin (se andet link i min
post), som absolut dækker det jeg har brug for. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]