Silverchair
Fra : Laust Deleuran

Dato : 26-06-01 23:58

Hej NG
er der nogen derude der kan hjælpe mig med at finde titlen på Silverchairs
album, som bl.a. indeholder Ana's Song (Open Fire). Har de overhovedet lavet
en anden CD udover "Freak Show"(som jeg købte med stor iver efter at have
hørt den hos en kammerat)??
på forhånd tak.
mvh.
Laust

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 27-06-01 09:03

"Laust Deleuran" <qube@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lavet
> en anden CD udover "Freak Show"(som jeg købte med stor iver efter at have

Tjaa de har lavet Neon ballroom, ganske habil cd og en par stykker andre.

deres website er: www.chairpage.com

Hygge og Hash

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-06-01 09:10

"Laust Deleuran" <qube@mailme.dk> wrote in message
> [...]
lavet
> en anden CD udover "Freak Show"(som jeg købte med stor iver efter at have

Allmusic.com er din ven: http://www.allmusic.com/cg/amg.dll

De har lavet to andre cd'er: Frog Stomp fra 1995 og Neon Ballroom fra 1999 -
Ana's song er fra sidstnævnte. Jeg lånte førstnævne på biblioteket engang,
og den kan anbefales.

/Nikolaj