Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Print af fotobøger
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 20:45

Hej

Jeg har et par gange brugt www.qoop.com til at få lavet bøger med
familliefotos. Generelt er det jo strålende, men de giver ikke mange
muligheder for at lave layout i bøgerne. Jeg har nu fundet dem der hedder
www.albumdigital.com . Her er der langt flere muligheder, og prisen ser også
rigmelig ud.

Er der nogen der erfaringer med dem?
eller er der nogen der har gode erfaringer med andre?

Mvh
Nikolaj

Fra : Preben

Dato : 17-12-06 21:03

> [...]
> rigmelig ud.
>
> Er der nogen der erfaringer med dem?
> eller er der nogen der har gode erfaringer med andre?

Kan ikke se nogen priser, men hvad koster det???
Ser ellers ret spændende ud - tænk sig at slippe for at sætte billeder
ind i album og skrive tekst til i hånden!

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 21:13

> Kan ikke se nogen priser, men hvad koster det???
> Ser ellers ret spændende ud - tænk sig at slippe for at sætte billeder ind
> i album og skrive tekst til i hånden!

Du kan se priserne her: http://www.albumdigital.com/en/album/album4.asp
Det er helt genialt. Det er den perfekte måde at vise feriebilleder til
svigermor og den slags. Måske ikke "foto hi-fi", men super til snapshots. Og
så er det billigere end at få dem lavet et af gangen købe albums og den
slags.

Men jeg har altså ikke lige prøvet den her leverandør...

Nikolaj

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 21:23

"Nikolaj" <nikolajsnabelavibede.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også rigmelig ud.
>
> Er der nogen der erfaringer med dem?
> eller er der nogen der har gode erfaringer med andre?

Jeg har brugt denne her fra tdc - http://tdconline.dk/publish.php?id=1540

Kvaliteten er imponerende flot - og en startpris på godt 200 kr. for 26
sider A4 er alle pengene værd

Hilsen Palle

Fra : Just Me

Dato : 18-12-06 10:26

Ellers er der os : http://www.photocare-album.dk/

Mvh Morten

PhotoCare - Vi kan alt med dine billeder.....

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-06 14:18

"Just Me" <morten2005@gmail.com> wrote in message
> Ellers er der os : http://www.photocare-album.dk/

Og kvaliteten er sikkert helt i top
Det ser ikke dårligt ud. Og prisen er også godt med.

Men det bliver jo ikke lettere og lettere at vælge

Nikolaj