Tydning af opslag fra AO
Fra : Anni Skov Christense~

Dato : 17-12-06 17:53

Hej
Jeg sidder med en fjern slægtnings første kones død. Opslag 173, Ribe
amt,Vester Horne herred, Ho sogn 1805-1814 den 1 april 1810 Begraves Niels
Terkildsens hustru Ane Sørensdatter af Nørballe i Ho sogn og så er der 2
linier mere som jeg ikke kan tyde, og det gør mig naturligvis meget
nysgerrig så hjælp vil blive modtaget med tak

Venlig hilsen
Anni Skov Christensen

Fra : J. H. Larsen

Dato : 17-12-06 20:17

Jeg mener, at der står:

döde den 27 Marti efter at hun Dagen tilforn war forlöst med en
dödfødt Sön; som begge kom i en Kiste

Med venlig hilsen,
J. Larsen

Fra : Anni Skov Christense~

Dato : 17-12-06 20:23

Tusind tak - Jeg kunne slet ikke få nogen mening selv.
Med venlig hilsen
Anni Skov Christensen