brugte motordele ?
Fra : Kristian Rune Larsen

Dato : 17-12-06 16:20

Hej

Jeg leder efter en række reservedele til min båd og kunne godt tænke mig at
slippe lidt billigt. Findes der nogle ophuggere , værfter, m.m. i
Københavnsområdet hvor det kan betale sig at gå på opdagelse ?.

/Rune

Fra : Per Nordahl

Dato : 17-12-06 16:50

"Kristian Rune Larsen" <praerieove@wanadoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slippe lidt billigt. Findes der nogle ophuggere , værfter, m.m. i
> Københavnsområdet hvor det kan betale sig at gå på opdagelse ?.

Rune, er det en B&W MANN diesel, listepeter. hundested. bukh ??
Måske evntl. hvilken båd ??( El. er man forpligtiget til at lede i
evntl. tidligere indlæg ?)

Mvh. Per.

Fra : Per Nordahl

Dato : 17-12-06 16:59

"Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Rune, er det en B&W MANN diesel, listepeter. hundested. bukh ??
> Måske evntl. hvilken båd ??( El. er man forpligtiget til at lede i

Rune. Hermed min undskyldning, kan godt se jeg svarede i samme tråd - og
at jeg var lidt hurtig på tasterne
Havde det været nogle af de nævnte kunne jeg måske hjælpe - men desværre
ikke den du beskriver.
Så godt ord igen.
Mvh. Per Nordahl.

Fra : Kristian Rune Larsen

Dato : 17-12-06 19:07

Per Nordahl wrote:

> [...]
> at jeg var lidt hurtig på tasterne
> Havde det været nogle af de nævnte kunne jeg måske hjælpe - men desværre

Jeg har vist også været lidt uklar. Jeg ville bare høre om der var nogle der
kendte en ophugger hvor man kunne være heldig hvis man snusede lidt rundt.
Både for delenes og for hyggens skyld. P.t leder jeg efter en tænding og en
råvandspumpe. Den pumpe jeg har er vist hjemmebygget og jeg kan ikke finde
en impeller der passer til akslen. SÃ¥ jeg leder efter en pumpe af et mere
gængs mærke.

/Rune

Fra : TOSB

Dato : 17-12-06 20:47

"Kristian Rune Larsen" <praerieove@wanadoo.com> wrote in message
> [...]
> slippe lidt billigt. Findes der nogle ophuggere , værfter, m.m. i
> Københavnsområdet hvor det kan betale sig at gå på opdagelse ?.

Prøv evt. ham her i Hundested - jeg ved godt nok ikke, om det er noget med
Volvo-motorer, du søger, men det afslører du vel på et eller andet tidspunkt
(-:

http://www.udkik.dk/app/admoshow.jsp?id=39448

Mvh
Torben