act of war high treason
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-06 12:30

hvor finder jeg den del af spillet hvor jeg kan bruge flåden ?? har prøvet
lidt af hvert men uden held.
Mv. Henrik M

P.S har hentet seneste patch.

Fra : René Sørensen

Dato : 16-12-06 18:49

Henrik Mortensen wrote:
> hvor finder jeg den del af spillet hvor jeg kan bruge flåden ?? har prøvet
> lidt af hvert men uden held.
> Mv. Henrik M
>
> P.S har hentet seneste patch.

http://www.aowmaps.net/aow.html

Og så hent modden AI SPECIAL FORCES MOD V7 BY SALSIFI
den rykker for vildt

René Sørensen

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 16-12-06 20:22

"Henrik Mortensen" <murer snabela tdcadsl dot dk> skrev i en meddelelse
> hvor finder jeg den del af spillet hvor jeg kan bruge flåden ?? har prøvet
> lidt af hvert men uden held.
> Mv. Henrik M
>
> P.S har hentet seneste patch.

I singleplayer kan du kan kun benytte flådeenheder i kampagnerne, men du
kan hente et mod så du kan spille med skibene alene,
Begge dele lader sig kun gøre i multiplayer.

Fra : René Sørensen

Dato : 17-12-06 12:24

N.O.Svendsen wrote:

> I singleplayer kan du kan kun benytte flådeenheder i kampagnerne, men du
> kan hente et mod så du kan spille med skibene alene,
> Begge dele lader sig kun gøre i multiplayer.

Den mod jeg henviste til er det lavet så du kan benytte begge dele
samtidig. Den fungerer rigtigt godt og man kan godt spille den som
"singleplayer" men ikke som compaign.

René Sørensen

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 17-12-06 15:23

"René Sørensen" <renems@piper.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Den mod jeg henviste til er det lavet så du kan benytte begge dele
> samtidig. Den fungerer rigtigt godt og man kan godt spille den som
> "singleplayer" men ikke som compaign.
>
> René Sørensen

Ja du har ret, det er et stykke tid siden jeg har spillet AOW sidst og da
var "Navy invaders" det eneste mod man kunne bruge skibene med.

Fra : René Sørensen

Dato : 17-12-06 16:07

N.O.Svendsen wrote:

> Ja du har ret, det er et stykke tid siden jeg har spillet AOW sidst og da
> var "Navy invaders" det eneste mod man kunne bruge skibene med.

Ja det er et stykke tid siden. Personligt synes jeg Navy invaders er
ubrugbar.

René Sørensen