"Bestemme" en radioknap
Fra : Christian Flintrup

Dato : 26-06-01 23:07

Hej,

Ligesom man kan lave a:hover, kan man så ikke lave om på en radioknap
ved at skrive noget lign. input:radio?

(ovenstående eksempel virker ikke, det er bare for at illustere)

Det drejer sig om, at jeg har givet alle inputs en 1px sort border.
Dette ser imidlertid dumt ud på radioknapper, og derfor ville jeg gerne
fjerne den.

--
På forhånd tak,
Christian Flintrup

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-06-01 00:01

Wed, 27 Jun 2001 00:07:25 +0200, skrev junk@osxhacks.com
(Christian Flintrup):

>Det drejer sig om, at jeg har givet alle inputs en 1px sort border.
>Dette ser imidlertid dumt ud på radioknapper, og derfor ville jeg gerne
>fjerne den.

Du må kunne skrive input syle="border: none" eller lave en class,
hvor du definerer det samme.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Christian Flintrup

Dato : 27-06-01 00:09

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Du må kunne skrive input syle="border: none" eller lave en class,
> hvor du definerer det samme.

Det kan jeg gøre. Men kan man ikke overordnet bestemme, at alle
radioknapper skal være X, mens alle fx tekstfelter skal være Y?

--
Christian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-06-01 12:53

Eftersom de begge er af typen input må du bruge class'er.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 27-06-01 17:10

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> Eftersom de begge er af typen input må du bruge class'er.

OK - tak for hjælpen.

--
Christian