Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der bruger minigal v2? (mg2) hjælp s~
Fra : michael bs

Dato : 15-12-06 17:58

Jeg har fået et irriterende problem med minigal2, som jeg håber I kan hjælpe
med.
Jeg har gennem længere tid brugt filezilla til at upload filer med og
minigal2 til at organisere og vise dem.
Jeg har efterhånden 90 mapper og 1492 billedfiler på hjemmesiden men har kun
brugt en tiendedel af mit kvotum.
Jeg uploader filerne normalt og de ligger samme sted som alle de andre
filer. Den del fungerer perfekt som det plejer, men når jeg bruger
minigal2's brugerinterface til at importere filerne til mapper, sker der
ingenting. Ingenting bliver importeret. Jeg gør præcist det samme som jeg
har gjort hele tiden.
Hvad kan være galt?
Kan minigal2 bare ikke adminitstrere flere mapper eller hvad kan det være?

mvh Michael

Fra : Per

Dato : 15-12-06 23:45

Det er vel ikke fordi du har uploadet et billede med samme navn som et
tidligere?

Fra : michael bs

Dato : 15-12-06 23:48

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vel ikke fordi du har uploadet et billede med samme navn som et
> tidligere?

Nej, jeg fandt ud af hvorfor. Jeg uploadede billeder der fyldte langt mere
end jeg plejer. Der opstår åbenbart en timeout eller sådan noget, når man så
vil overføre dem til en mappe. Jeg fjernede disse filer og problemet var
løst.

tak
Michael