Hjælp søges
Fra : Henrik

Dato : 14-12-06 17:37

Hej gruppe !

Hjælp mig venligst, jeg har lige køb call of duty og har installeret
spillet, men hver gang jeg vil starte spillet får jeg denne meddelse.

CD/DVD emulation software has been detected, please disable emulation
software and restart the game.

Hvad gør jeg for at få spillet til at køre?

Tak for venligheden

Henrik

Fra : Kyllerylle

Dato : 14-12-06 17:41

Du har et eller andet cd/dvd-emulator kørende, f.eks. Virtual Daemon. Mener
også at Nero brænderprogrammet har et eller andet i sig. Du skal ihvertfald
lukke dem hvis du har dem kørende på statusbaren nede ved uret.

mvh.
Peter

Fra : Mads

Dato : 14-12-06 17:43

On Thu, 14 Dec 2006 17:37:18 +0100, "Henrik" <henrikprivat@privat.dk>
wrote:

> [...]
>spillet, men hver gang jeg vil starte spillet får jeg denne meddelse.
>
>CD/DVD emulation software has been detected, please disable emulation

Du har nok noget CD/DVD emulations software kørende.
Clone CD, Clone DVD, DeamonTools eller lign.
Fjern det eller slå det fra og spillet starter.

mvh Mads

Fra : Henrik

Dato : 15-12-06 00:02

Hej i Gruppen !

Tusind tak for hjælpen, spillet kører perfect nu efter jeg har gjort som
foreslået, tusind tak.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 01:18

> [...]
> Hej i Gruppen !
>
> Tusind tak for hjælpen, spillet kører perfect nu efter jeg har gjort som

Selv om jeg ikke bidrog med noget, så skal du da lige selv have en tak, for
din tilbagemelding, for den kan andre sikkert også bruge, hvis de har/havde
de samme problemer <

Hagar