ArkivalierOnline
Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 13-12-06 12:24

Åh, er det nu min internetforbindelse igen - eller er der mange fejl på
ArkivalierOnline?

Hilsen

Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 12:52

Den 13/12-2006 klokken 12:23, skrev
"Ulrich Alster Klug" <dannebrog@dk-yeoman.dk>
i <457fe2c6$0$13956$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> Åh, er det nu min internetforbindelse igen - eller er der mange fejl på
> ArkivalierOnline?

Det kører fint her.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Inger Buchard

Dato : 13-12-06 13:10

Der var annonceret systemarbejde mandag 16.00 + 4 timer, men det strakte sig
ind over tirsdag. Jeg havde ingen problemer tirsdag aften.
Meddelelsen blev distribueret via DisForum

Inger

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 13-12-06 13:46

Ih, mange tak - så er jeg måske lidt mere rolig. Jeg kan nemlig slet ikke
komme ind på folketælingerne 1880 fra købstæderne - men kunne godt få fat i
et landsogn.

Ulrich

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:457fed7f$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ib Molbech

Dato : 13-12-06 14:00

Jeg kan kun får sorte markeringer ud af kirkebøger fra Vejrup, Gørding, Ribe
efter 1812.

Mvh
Ib Molbech

Fra : Inger Buchard

Dato : 13-12-06 15:09

"Ib Molbech" <REMOVEmolbech@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan kun får sorte markeringer ud af kirkebøger fra Vejrup, Gørding,
> Ribe efter 1812.
>
> Mvh
> Ib Molbech

Ligeså hos mig - mens Brøns i Tønder fungerer fint.

Købstæderne 1880 har jeg heller ikke kunnet få adgang til, og Varde Købstad
1880 figurerer slet ikke i listen, mens Varde Landsogn er der.

Sært.

Inger

Fra : Hugh Watkins

Dato : 14-12-06 05:41

snabela punktum wrote:

> Den 13/12-2006 klokken 12:23, skrev

> Det kører fint her.

Også i UK

new beta
http://archiver.rootsweb.com/cgi-bin/search

Searching for: +"ulrich alster klug"
Viewing 1-25 of 194 matches from 30,276,734 documents

Hugh W

--

Beta blogger
http://nanowrimo3.blogspot.com/ visiting my past

old blogger
http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : B.B

Dato : 13-12-06 19:34

Hej Ulrich
Jeg har også prøblemer, så du er ikke den eneste
Hilsen Birgit