zyxel P202 og vis nr
Fra : Frans Jensen

Dato : 26-06-01 21:45

har en zyxel P202 men jeg synes ikke lige jeg kan få min
nr.viser(Doro x5) til at virke sammen med den

hvis jeg derimod bruger min Eicon Diva T/A er der ingen problemer

kan det overhovedet lade sig gøre at bruge nr.viser sammen med
zyxel'en?

--
Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
-

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-06-01 22:28

"Frans Jensen" <NOSPAM@jensen.subnet.dk> wrote in message
> har en zyxel P202 men jeg synes ikke lige jeg kan få min
> nr.viser(Doro x5) til at virke sammen med den

Mange ZyXel routere kan ikke anvendes med vis-nr.

> Folk der ikke synes om at bruge Linux kan bare lade være
> det samme gælder selvfølgelig for Windows

Samt OS/2

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Frans Jensen

Dato : 28-06-01 16:47

On Wed, 27 Jun 2001 23:28:14 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>"Frans Jensen" <NOSPAM@jensen.subnet.dk> wrote in message
>
>Mange ZyXel routere kan ikke anvendes med vis-nr.

jeps,

men lige netop 202 skulle kunne virke sammen med nr.viser
har jeg læst et eller andet sted, havde håbet på, at en eller
anden lige netop vidste hvor i routeropsætningen man skulle
"rode"

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 30-06-01 10:26

Jeg har en 202 og der virker nr viseren.på mine a/b udgange

Jan Köpke Sørensen
E-mail jankopke@post5.tele.dk
http://home5.inet.tele.dk/jankopke
ICQ 2762895
Fax to my e-mail +1 208 275 2121

Fra : Frans Jensen

Dato : 30-06-01 21:20

On Sat, 30 Jun 2001 11:25:43 +0200, "Jan Køpke Sørensen"
<jankopke@post5.tele.dk> wrote:

>Jeg har en 202 og der virker nr viseren.på mine a/b udgange

så kan det altså lasagøre tak for oplysningen

øhh hvilket fabrikat er din nr.viser?
eller det er måske tlf. med nr.viser?

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 01-07-01 20:37

Det er tele dk logger begge to.
Caling Line Indication skal være enable.
Menu 2.1 - ISDN Advanced Setup

Phone 1 Call Waiting= Enable
Phone 2 Call Waiting= Enable
Calling Line Indication= Enable

PABX Outside Line Prefix=
PABX Number (Include S/T Bus Number) for Loopback=

Outgoing Calling Party Number:
ISDN Data =
A/B Adapter 1 =
A/B Adapter 2 =

Hangup Silence Time(sec)= 0
Data Link Connection= point-to-multipoint

Press ENTER to Confirm or ESC to Cancel:

Press Space Bar to Toggle.

Fra : Frans Jensen

Dato : 02-07-01 19:47

On Sun, 1 Jul 2001 21:37:16 +0200, "Jan Køpke Sørensen"
<jankopke@post5.tele.dk> wrote:

> Phone 1 Call Waiting= Enable
> Phone 2 Call Waiting= Enable
> Calling Line Indication= Enable

ja, sådan har det været hele tiden

> PABX Outside Line Prefix=
> PABX Number (Include S/T Bus Number) for Loopback=

> [...]

ISDN Data =

hvis der ikke er tilføjet er tlfnr. der, kan jeg ikke kalde op
til Internet

> Hangup Silence Time(sec)= 0
> Data Link Connection= point-to-multipoint

jeps

men l*rtet virker stadigvæk ikke,
lidt surt at betale for en service som ikke kan bruges

tak for din hjælp alligevel

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 02-07-01 21:48

Så er der vel kun et at gøre at sende den til rep.Min har lige fået skiftet
print fordi at vis nummer ikke virkede på A/B udgangene.Jeg fik det skiftet
på garanti,men ellers koster det ca. 80% af normal prisen.

Fra : NOSPAM@jensen.subnet~

Dato : 02-07-01 23:04

On Mon, 2 Jul 2001 22:48:24 +0200, "Jan Køpke Sørensen"
> [...]

>print fordi at vis nummer ikke virkede på A/B udgangene.Jeg fik det skiftet

hæ, jeg prøver i stedet at bytte den med en på min arbejdsplads,
de bruger alligevel ikke analogportene til noget

>men ellers koster det ca. 80% af normal prisen.

nåja reperatører skal jo også have løn

måske gider jeg så slet ikke rode mere med det,
hvis alt går efter planen (TDC's plan) får jeg en 1024/512 ADSL
linie om 3 måneder, så må jeg jo til den tid se hvad hardware jeg
skal bruge