bluetooth til printer?
Fra : Erling Hansen

Dato : 11-12-06 09:10

Findes der en 'dims' man kan sætte i sin printers indgang, så den kan
virke via bluetooth?
mvh
Erling

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 11-12-06 10:38

Erling Hansen (slet QESSW) wrote:
> Findes der en 'dims' man kan sætte i sin printers indgang, så den kan
> virke via bluetooth?

http://www.google.be/search?hl=nl&q=bluetooth+printer+adapter&btnG=Google+zoeken&meta=

:)

Dog ved jeg ikke hvor stabilt det er samt om det rækker så langt.
Jeg har købt en printer med indbygget netværkskort i, den står ved siden
af min router/AP og er sat til det, så er det bare at printe via min
WiFi forbindelse :)

/Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-12-06 22:35

On 2006-12-11 10:38:03 +0100, Thomas Løjmann Jørgensen
<lojmann@lojmann.dk> said:

> [...]

> Jeg har købt en printer med indbygget netværkskort i, den står ved siden
> af min router/AP og er sat til det, så er det bare at printe via min

En AirPort Express har jo en USB-port, som man kan slutte en almindelig
USB-printer til og så brænde over AirPort (WiFi), selv om det ikke er
en nætværksprinter. Det er jo smart, hvis man alligevel bruger AirPort
(WiFi) i huset. Der må da være andre WiFi-dimser end AirPort Express,
der kan det.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erling Hansen

Dato : 13-12-06 21:27

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> skrev:
> [...]
>USB-printer til og så brænde over AirPort
>(WiFi), selv om det ikke er
>en nætværksprinter. Det er jo smart, hvis

Jeg har besluttet mig til at holde mig til de
gammeldags ledninger endnu en stund, så jeg har
ryddet en plads ved siden af printeren, hvor min
MacBook kan stå mens den skal printe ud.
mvh
Erling