ADSL-kabling
Fra : Peder Hansen

Dato : 26-06-01 20:48

Hej- er der nogen der kan fortælle mig ,hvad det er for en sløjfe der skal
laves hvis jeg vil have ADSL fra Tele-DK
de skriver hvis man vil have den billige løsning virker kun eet tlf stik
bagefter - kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan lave en "sløjfe"
el.lignende så alle mine telfonstik virker bagefer - istedet for at trække
extra ledninger rundt i hele huset!
man er vel en "skotte" og vil spare 495,- bask....

--
Med venlig hilsen / Yours sincerely
Peder Hansen

Fra : cr

Dato : 26-06-01 21:57

Enkelt, det første stik hvor linien kommer ind i huset, bevares, de stik der
kommer efter frakobles og ledningsenden monteres med stik og sættes i den
nye boks, that's all.
Altså den nye boks i det første stik og øvrige stik i den nye boks.