Thorbjørn tilsviner Einstein
Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 14:46

Thorbjørn tilsviner Einstein

Han samler tal om abombe og er lige ved at påvise at fyrbøderligningen
passer,

Han mangler kun lysets hastighed - OG SÅ BAKKER HAN UD , dvs afviser
at skaffe et bevis han har lovet, så nu må alle tro at når
Einstein-venner ikke kan sådan banalitet så er Einstein en direkte
lodret løgner. Der kun lever på forgudelse

Har Thorbjørn cand.scient studier bag sig som han påstår?

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-12-06 16:07

Bo Warming skrev:

> nu må alle tro at når Einstein-venner
> ikke kan sådan banalitet så er Einstein en direkte lodret løgner. Der
> kun lever på forgudelse

Det lyder da til at det er DIG der tilsviner Einstein?

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 20:27

"Christian Andersen" <ij2ztk602@sneakemail.com> wrote in message

> Det lyder da til at det er DIG der tilsviner Einstein?

Ingen har som jeg formidlet med citater den fine filosofiske indsats
som Einstein leverede

Jeg har aldrig kritiseret ham, men de af hans fans der opdigter at han
har bidraget til praktisk gavn fx akraft, GPS eller halvledere

Thorbjørn har stadig ikke vist at en enkel proportionalitetsligning
fra Einstein er korrekt.
Jeg tror gerne at han er cand.scient, men der må være sket en
forringelse af uddannelsen siden min tid når han går efter mand og
ikke bold vedr banale spørgsmål

Mine ny kilder vedr Hahn viser at alt om bombe var empiri og
relativity indgik ikke. Snese af usenettere har skreget modsat men
ingen kan begrunde.

Og Perlsøs snak om at halvlederudvikling har at gøre med kvantespring
altså Max Plancks bedrift evner heller ingen at støtte
Alt er postulater og autoritetstro og ingen evner fysik

Fra : kk

Dato : 09-12-06 17:20

> [...]
> lever på forgudelse
>

> Har Thorbjørn cand.scient studier bag sig som han påstår?

Kære Bo Warming, cand scient og alt det der..

Du har da, om nogen, nedgjort Einstein til nærmest at være i klasse med dig
selv. D.v.s. et nul.
Og det behøver man ikke en akademisk grad for at konstatere.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 20:30

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Kære Bo Warming, cand scient og alt det der..
>
> Du har da, om nogen, nedgjort Einstein til nærmest at være i klasse
> med dig selv. D.v.s. et nul.
> Og det behøver man ikke en akademisk grad for at konstatere.

Læs
Jeg har nedgjort med held de Einstein-FANS der tilskriver ham praktisk
gavn

Jeg har omfattende citeret klog filosofi fra humanisten Einstein - han
var en ren glistrupist på mange områder og jeg tilsviner ALDRIG NOGEN

Fra : kk

Dato : 09-12-06 21:32

> [...]
>
> Jeg har omfattende citeret klog filosofi fra humanisten Einstein - han var
> en ren glistrupist på mange områder og jeg tilsviner ALDRIG NOGEN

Jo, det gør du, bl.a. offentlige myndigheder i København, herunder navngivne
borgmestre, nevøer og andre.
F.s.v angår Einstein, så antydede du engang at han lugtede og ikke var
gavnlig i sin forskning.
Hvad ved du egentlig om det?
Det kan da ikke være din bedømmelse som er gældende for om
forskningsresultater er gavnlige eller ej.
Må vi nu være her.
Nej, jeg skal ikke bevise en pind, hvor imod du burde afkræves bevis for
mange flere af dine påstande, end tilfældet er.
mvh kk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 22:25

> [...]
> navngivne borgmestre, nevøer og andre.
> F.s.v angår Einstein, så antydede du engang at han lugtede og ikke

Han opnåede sin PR-genialitet ved at være første medie-forgudede
hippie, der ikke brugte sokker i skoene og kokketerede med grimhed og
gennemført usoignerthed bl.a. - ifølge kilder,jeg citerede - lugt fra
egen krop.

"Dårlig reklame er bedre end ingen reklame", sagde Spies og Glistrup
og begge gik i Einsteins fodspor- han var en stor pioner. Dog ikke
vedr praktisk fysik.Men han havde og har god presse.

> Hvad ved du egentlig om det?

Jeg har ikke mødt ham, og du har ret i at medier kan gøre een fjer til
fem høns

Einstein-foto hvor han rækker tunge af pressefotograferne er nok
altafgørende for hans berømmelse som en dreng i kejserens ny
klær.Smart. Grimt er smukt, har abstraktmalere og pigtrådsrockbands
påstået i et århundred og ULÆKKER KAN GIVE GOD PRESSE og er udtryk for
sund dovenskab fx vedr kropslugt,hvilket var mit svar da EB løj at jeg
var smidt ud af Z pga lugt.. Svagt er smukt sagde Jesus ved at opnå
korsfæstelse - Einstein og jeg er kolleger mht at være Jesus-disciple

At jeg oplyser sandheder om borgmestre m.m. er ikke foragt - den man
elsker tugter man og at analysere BOLD er gavnligt for dem, hvis de
læser og især svarer.
Hvis nogen betvivler data fra mig, og er sarte, kan de jo svare- det
er ikke svært at tage til genmæle på internettet men ofte umuligt i
aviser som mine fjender har monopol på.(engang havde jeg indlæg i
ugentligt men nu er jeg sortlistet)

Mine debatmodstandere er bedre betegnelse for ingen foragtes

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-12-06 17:45

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Har Thorbjørn cand.scient studier bag sig som han påstår?

Hvad vil du betale for at se mit eksamensbevis?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-12-06 00:27

> Han samler tal om abombe og er lige ved at påvise at fyrbøderligningen
> passer,

Du vrøvler om "fyrbøderligningen". Kom med bevis på den - matematisk tak.

> [...]
> skaffe et bevis han har lovet, så nu må alle tro at når Einstein-venner
> ikke kan sådan banalitet så er Einstein en direkte lodret løgner. Der kun

Han bakker ud!!? Du har fået det forklaret det til hudløshed - men vil ikke
forstå det. Det siger meget om dine evner...

> Har Thorbjørn cand.scient studier bag sig som han påstår?

Hvorfor tvivler du på at han har? Måske fordi du ikke forstå hvad han
skriver?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 07:31

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Du vrøvler om "fyrbøderligningen". Kom med bevis på den - matematisk
> tak.

Hvis du vil have bevis på at dobbelt brændstof gir dobbelt varme, , så
køb en pejs.

Det er hvad E=mc¨2 oplyser menneskeheden om

Måske proportionalitetskonstant mellem masse og energi er netop lysets
hastighed i anden - Thorbjørn har sat sig for at bevise det og der var
gode takter i hans opstart, men han gik i stå.

Fra : LR

Dato : 12-12-06 22:51

> [...]
> ikke forstå det. Det siger meget om dine evner...

> Hvorfor tvivler du på at han har? Måske fordi du ikke forstå hvad han

Læs lige http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

Lasse

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-12-06 01:42

LR <fsdfsd@afdafsd.ds> wrote:

> Læs lige http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
>
> Lasse

Bæ Warming er ikke en troll, han er en kook.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 04:47

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Bæ Warming er ikke en troll, han er en kook.

Altid er jeg ontopic og i denne tråd går min videnskabelige
nysgerrighed på om Thorbjørn holder løftet om at vise
Einsteinligninens brugbarhed til at spå hvor meget energi hvis en vis
mængde fissionabel isotop omsættes

DEtte løfte er endnu ikke holdt af nogen i ti år