Battlefield 2 med tilbehør
Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 01:31

Hej

Mine to nevøer og ene niece påtænker at give deres onkel her en fed gave, og
de ved jo at han er en frygtindgydende spiller i BF2 og BF2 SF, så de ville
glæde ham med noget mere til spillet, men de kan ikke finde noget som ER
udkommet. Er der nogen der kan give dem et hint, for jeg kan nu heller ikke
finde noget som ER udkommet, kan det passe ?

Hagar

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 09-12-06 03:12

Hagar skrev:
> [...]
> udkommet. Er der nogen der kan give dem et hint, for jeg kan nu heller ikke
> finde noget som ER udkommet, kan det passe ?

Der er ikke noget til BF2 der er udkommet i butikker ihvertfald, da euro
force samt amored fury boosterpacks kun kan fåes via EA downloaderen.
Men hvad med det nyeste på stammen i BF genren Battlefield 2142? brug
evt. spilpriser.dk for at finde hvor den er billigst.

Hygge og god weekend

[C&B]AngelFire

Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 11:31

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvad med det nyeste på stammen i BF genren Battlefield 2142? brug evt.
> spilpriser.dk for at finde hvor den er billigst.

Jeg har forstået det sådan, ar de to nævnte pakker ikke er frigivet, men
forholder det sig anderledes vil jeg da sende et link til dem, så tak for
oplysningerne
BF 2142 skal jeg IKKE have, jeg har prøvet demoen, og den faldt ikke i god
jord her hos mig, hvis det er, så kan du læse om min oplevelse i et
tidligere indlæg her i gruppen

Hagar

Fra : Mads

Dato : 09-12-06 11:51

On Sat, 9 Dec 2006 11:31:28 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Jeg har forstået det sådan, ar de to nævnte pakker ikke er frigivet, men
>forholder det sig anderledes vil jeg da sende et link til dem, så tak for
>oplysningerne

Udvidelserne til BF2 ( Euro Force og Armoured Fury ) er skam udkommet
for længe siden, men de er bare ikke udkommet på CD/DVD.
De kan kun købes via den EA Downloader der følger med BF2 eller
som kan hentes hos EA :
http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/home.jsp

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 13:46

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for længe siden, men de er bare ikke udkommet på CD/DVD.
> De kan kun købes via den EA Downloader der følger med BF2 eller

Ok, fedt nok, så er de sider jeg har læst på bare ikke blevet opdateret, jeg
kigger lidt på det, takker

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 14:50

> [...]
> for længe siden, men de er bare ikke udkommet på CD/DVD.
> De kan kun købes via den EA Downloader der følger med BF2 eller

Jeg har lige kigget på dit link, der har jeg så fundet begge dem jeg
mangler, og de kan købes for under 250.- kr. fedt siger jeg bare
Nu har jeg ikke lavet en konto, og jeg kan ikke finde svar på hvordan
ungerne kan betale. Der er ingen af os i familien der har kreditkort, kan
man så handle der ?

Hagar

Fra : Mads

Dato : 09-12-06 16:02

On Sat, 9 Dec 2006 14:50:03 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Nu har jeg ikke lavet en konto, og jeg kan ikke finde svar på hvordan
>ungerne kan betale. Der er ingen af os i familien der har kreditkort, kan

Hej

Uden et kreditkort som F.eks. Visa kan du vist ikke købe udvidelserne.
Jeg kan ihvertfald heller ikke se hvordan man ellers skulle betale.
Sorry.

( Er det ikke også på tide at du pakker stenøksen væk og kommer
op til det enogtyvende århundrede sammen med os andre? )

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 23:16

> [...]
>
> ( Er det ikke også på tide at du pakker stenøksen væk og kommer
> op til det enogtyvende århundrede sammen med os andre? )

He he, begrave stenøksen, den var god, men der er jo nogen der er nød til at
holde de gamle dyder i ave
Jeg har fået en løsning på problemet, så jeg regner stærkt med at jeg har
dem begge efter jul

Hagar

Fra : Mads

Dato : 10-12-06 00:07

On Sat, 9 Dec 2006 23:15:53 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Jeg har fået en løsning på problemet, så jeg regner stærkt med at jeg har
>dem begge efter jul

Det var sgu godt. Jamen så rigtig god fornøjelse med de
2 booster packs. Der er nogen rigtigt gode baner som du
godt kan glæde dig til.
( mine favoritter er Operation Smoke Screen og Road Rage )

Vi ses måske på slagmarken

mvh Mads ( BF2 nick: moveng )