iTunes
Fra : Mogens

Dato : 08-12-06 17:17

Mon det er det rette sted at spørge om sådan noget halv edb, halv musik?

Problemet er, at jeg er kommet til at slette den spilleliste i iTunes,
der hedder "Sidst tilføjet". Og nu savner jeg den :'-(
Men hvordan pokker får jeg den igen?
Mvh
Mogens

Fra : Kaj Larsen

Dato : 08-12-06 22:28

"Mogens" <msk@postpunktumtelepunktumdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Problemet er, at jeg er kommet til at slette den spilleliste i iTunes, der
> hedder "Sidst tilføjet". Og nu savner jeg den :'-(

Hejsa

Bruger selv I-TUNES, og syntes det er et fantastisk program til musik og
videoer.
Hvordan du løser dit problem:
1. Gå i filer.
2. Opret ny smart spilleliste.
3. Nu kommer du til opbygningen af spilleliste,vælg tilføjet den i første
rullemenu.
4. Næste rulle menu vælger du,eks. er i de sidste 2 uger.
5. Næste linie kan eks. være 25 emmner valgt efter sidst tilføjet.
6.Slut af med løbende opdatering.

Håber det kan hjælpe dig bare lidt,på overstående måde kan du vælge at lave
en masse forskellige spillelister lige efter dit hovde(næsten) .
Pøj pøj med det, og I-TUNES.

Med venlig hilsen

Kaj Larsen

P.S Du kan altid gå i menuen hjælp og finde en masse nyttige oplysninger til
hvordan du bruger programmet.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-12-06 22:41

Kaj Larsen <kajlarsen@webspeed.dk> wrote:

> I-TUNES

<flueknæpperi>Navnet er altså "iTunes"</flueknæpperi>

;)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-12-06 22:51

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> <flueknæpperi>Navnet er altså "iTunes"</flueknæpperi>

<mere flueknepperi>Det hedder altså flueknepperi med e og ikke æ</mere
flueknepperi>

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Kaj Larsen

Dato : 09-12-06 10:27

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> <mere flueknepperi>Det hedder altså flueknepperi med e og ikke æ</mere
> [...]

Hmmm

Altså undskyld.........øh var ikke klar over man skulle til retstavnings
eksamen ,svarede på et spørgsmål og det er vel det der tæller,frem for
ens grammatiske kunnen,sku.
Det sku da tåbeligt og under lavmålet at kommenter den slags,spørgsmålet er
da det væsentlige,det med at hjælpe hinanden med at løse
problemerne........el hvad !!

God weekend

Kaj Larsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-06 18:44

> [...]

> Det sku da tåbeligt og under lavmålet at kommenter den slags,spørgsmålet er
> da det væsentlige,det med at hjælpe hinanden med at løse

Ikke helt ... det hjælper at benævne et produkt korrekt så der ikke er
evt. misforståelser. Men jeg synes at mine <flueknepperi> tags
indikerede at det mest ironisk ment.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-12-06 21:21

> [...]

> Det sku da tåbeligt og under lavmålet at kommenter den slags,spørgsmålet er
> da det væsentlige,det med at hjælpe hinanden med at løse

Jo selvfølgelig skal vi hjælpe hinanden med at løse problemer, men det
er altså en udbredt fejl at folk ikke kan finde ud af at mange af
Apple's programmer/grej hedder noget med lille i og så et stort bogstav:

iPod
iTunes
iMovie
iBook
iMac

og så videre og jeg kan altså ikke tage en journalist seriøst, hvis
vedkommende ikke engang kan stave til det produkt vedkommende omtaler.

og jeg kommenterede bare at Thomas ikke kan stave til flueknepperi - i
øvrigt en sjov bemærkning fra hans side.

Fra : Kaj Larsen

Dato : 09-12-06 23:20

> [...]
>
> og jeg kommenterede bare at Thomas ikke kan stave til flueknepperi - i
> øvrigt en sjov bemærkning fra hans side.

Tjek venner, har forstået hvor i vil hen. Fik den vist bare i den gale hals
fra morgenstunden .
Tilstået var ikke klar over de enkelte benævnelser fra Appel hang sådan
sammen(tak for hjælpen),så jeg er også blevet klogere.
Men har fattet pointen, forsøgte som sagt bare at hjælpe men selvfølig skal
der være styr på begreberne.
Håber dog mit svar var til hjælp.

Hej igen

Kaj Larsen

Fra : Mogens

Dato : 11-12-06 18:54

Kaj Larsen skrev:

> [...]
>
> Kaj Larsen
>
> P.S Du kan altid gå i menuen hjælp og finde en masse nyttige oplysninger til

Hejsan Kaj

1000 tak for hjælpen og en udførlig vejledning - det virkede
Den tror jeg ikke, jeg selv havde fundet, - og jeg HAVDE ellers prøvet i
den indbyggede hjælpefunktion. Og som du er inde på, så kan man jo
skræddersy spillelister på rigtig mange måder.
Er i øvrigt enig i, at det er et suverænt godt program!

mvh
Mogens

Fra : Mogens

Dato : 11-12-06 19:01