Et fedt multiplayer skydespil?
Fra : belial

Dato : 08-12-06 16:32

Jeg overvejer lidt at begynde at game lidt på nettet. Hvilke skydespil
(Halflife, FEAR, Call of Duty-agtige) kan anbefales til multiplayer? Jeg har
indtil videre kun prøvet at spille Counterstrike online.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-12-06 17:54

belial skrev:

> Jeg overvejer lidt at begynde at game lidt på nettet. Hvilke skydespil
> (Halflife, FEAR, Call of Duty-agtige) kan anbefales til multiplayer?
> Jeg har indtil videre kun prøvet at spille Counterstrike online.

Har du CS, har du også nemt adgang til Day Of Defeat, og endnu bedre: DOD:CS

Enemy territory er stadigvæk herligt, og gratis.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Hagar

Dato : 08-12-06 18:35

"belial" <666@yourmother.xz> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer lidt at begynde at game lidt på nettet. Hvilke skydespil
> (Halflife, FEAR, Call of Duty-agtige) kan anbefales til multiplayer? Jeg
> har indtil videre kun prøvet at spille Counterstrike online.

Du skal da så absolut have Battlefield 2, det kan man bare ikke komme uden
om

Hagar

Fra : belial

Dato : 09-12-06 11:14

> Du skal da så absolut have Battlefield 2, det kan man bare ikke komme uden
> om

Jeg har også hørt meget godt om den, men har også hørt at den er svær at få
til at køre og at der er mange bugs. Nogen der har erfaringer med dette? Mit
udstyr er: Athlon 64 3400+ 2400 Mhz, 1,5 GB 3200 DDR ram, Radeon 9800 Pro
128 MB ram.

Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 11:38

> [...]
> få til at køre og at der er mange bugs. Nogen der har erfaringer med
> dette? Mit udstyr er: Athlon 64 3400+ 2400 Mhz, 1,5 GB 3200 DDR ram,

Der er kommet en patch 1.41 som skulle rette op på sagerne, jeg har ikke
nogen problemer med det spil, andet end at jeg ikke kan spille single
player, men hvorfor det er opstået, det ved jeg, eller andre ikke. Din
maskine er da helt fin til det spil, så det er bare om at få spillet på
maskinen Der hvor spillet trækker mest, det er på dine RAM, det kan godt
køre med 1 Gb RAM, men kører optimalt med 2, og du har lige i mellem, så det
skal skam nok gå.
Når du så er kommet godt i gang med det spil, og du har tjent 100+ point, så
får du en fin hjemmeside, som den her http://bf2s.com/player/77012924/ hvor
du kan følge med i hvad du har bedrevet

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 08-12-06 18:58

On Fri, 8 Dec 2006 16:31:50 +0100, "belial" <666@yourmother.xz> wrote:

>Jeg overvejer lidt at begynde at game lidt på nettet. Hvilke skydespil
>(Halflife, FEAR, Call of Duty-agtige) kan anbefales til multiplayer? Jeg har
>indtil videre kun prøvet at spille Counterstrike online.

Prøv mohaa, pakken koster kun 89kr for 3 games.
Og besøg vores side, ren hygge.
www.tld-clan.dk

Fra : belial

Dato : 09-12-06 17:01

> Prøv mohaa, pakken koster kun 89kr for 3 games.
> Og besøg vores side, ren hygge.
> www.tld-clan.dk

Hvor kan man købe den pakke henne?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-12-06 17:08

http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=87979

Fra : TommyF

Dato : 09-12-06 17:30

On Sat, 9 Dec 2006 17:01:05 +0100, "belial" <666@yourmother.xz> wrote:

>Hvor kan man købe den pakke henne?

Der er en link på vores forside www.tld-clan.dk
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Asbjoern

Dato : 08-12-06 19:03

Du kunne evt. også prøve Red Orchestra: Ostfront 41-45. Det kan
købes gennem Steam, men du skal dog være opmærksom på, at det er et
meget realistisk spil, men det er samtidig også dens styrke. Du bliver
grebet af spillet.

vh. Asbjørn

Fra : preben nielsen

Dato : 08-12-06 22:03

> [...]
> skydespil (Halflife, FEAR, Call of Duty-agtige) kan anbefales
> til multiplayer? Jeg har indtil videre kun prøvet at spille

Hvad der er fedt er individuelt.

Selv spiller jeg SOF2 dagligt og alle de andre nævnte spil (CS,
COD, MOHAA, BF2, ET) har tidligere kedet mig til døde.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Hagar

Dato : 09-12-06 00:13

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Selv spiller jeg SOF2 dagligt og alle de andre nævnte spil (CS, COD,
> MOHAA, BF2, ET) har tidligere kedet mig til døde.

Var det mon fordi du ikke magtede opgaverne at du opgave de andre spil

Just a joke

Hagar

Fra : preben nielsen

Dato : 09-12-06 16:25

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var det mon fordi du ikke magtede opgaverne at du opgave de
> andre spil

De er simpelthen for kedelige, for langsomme eller har for kedelig
"physics" eller kedelige animationer. Eller kedelige gametypes.
Alt sammen IMO

SOF2 er den rette udfordring for mig.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : BuFFer

Dato : 09-12-06 12:31

Battlefield 2 og counter-strike: Source
http://surl.dk/210/

Fra : BuFFer

Dato : 09-12-06 12:38

Source Multiplayer Pack
Includes:
Counter-Strike: Source, Day of Defeat: Source, Half-Life 2: Deathmatch

200,- dkr

http://steampowered.com/v/index.php?area=package&SubId=42

Fra : Asbjoern

Dato : 09-12-06 18:13

Hvis du mener, det går for langsomt i de nævnte spil, så burde du
prøve Day of Defeat: Source. Det går meget stærkt.

vh. Asbjørn

Fra : Morten Lund

Dato : 18-12-06 20:36

belial wrote:
> Jeg overvejer lidt at begynde at game lidt på nettet. Hvilke skydespil
> (Halflife, FEAR, Call of Duty-agtige) kan anbefales til multiplayer? Jeg har
> indtil videre kun prøvet at spille Counterstrike online.

Jeg ville nævne America's Army; udemærket 1st person shooter, ikke alt
for meget helte fræs, man klarer sig klart bedre hvis man samarbejder.

Gratis, men en halv-heftig download. Kan fine på boomtown, dog

..Morten