EJB og "Writing Enterprise Applications wi~
Fra : Frederik Hansen

Dato : 26-06-01 20:11

Hejsa

Jeg forsøger at lærer noget om J2EE, og har valgt at følge "Writing
Enterprise Applications with Java 2 SDK, Enterprise Edition" af Monica
Pawlan. Desværre har jeg store problemmer med at gennemføre Lesson 1..
(Starter godt, ikk?)

Når jeg forsøger at Verify min BonusApp får jeg følgende (FAILED):

Unexpected error in verifier, check for problems related to: [
java.lang.NoClassDefFoundError: Beans/Calc ]

Den kommer i min BonusWar (som indeholder min BonusServlet.class og
bonus.html)

Er der nogen som har prøvet samme tutorial, med success, eller
tilfældigvis ved hvad jeg gør forkert?

--
Venlig hilsen

Frederik Hansen

Sun Certified Programmer
for the Java(tm) 2 Platform

email : frederik@roirex.dk
www : www.roirex.dk

Fra : Frederik Hansen

Dato : 11-07-01 18:24

Hejsa

Nå, ja, man skal blot ignore problemmet og deploye alligevel.. Meget
logisk..

--
Venlig hilsen

Frederik Hansen