Red Hot Chili Peppers i Forum imorgen?
Fra : Peter Jensen

Dato : 08-12-06 09:47

Hej,

Nogle som ved hvornår de går på? Præcist kl. 20:00?

Fra : tina hedeman

Dato : 11-12-06 08:03

hej
ja så er koncerten overstået.
den har ikke fået mange gode anmeldelser og når man er landet igen efter
koncerten kan man nok godt se det.
jeg var lidt skufftert over at kiedes faktisk stod med ryggen til os han
vendte fronten mod sin højre side hele aftenen.
men lyden var ok og der var gang i folk det var fedt at se.
men jeg har da aldrig hørt et så ring opvarmnings band det var da så ring.

hilsen tina

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-12-06 19:09

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men lyden var ok og der var gang i folk det var fedt at se.
> men jeg har da aldrig hørt et så ring opvarmnings band det var da så ring.

Hvorfor skriver du ikke din anmeldelse som en ny tråd ? - man opdager den jo
nærmest kun ved et tilfælde, da det jo ikke er en besvarelse af denne tråd
men noget helt andet.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : tina hedeman

Dato : 12-12-06 08:01

undskyld men jeg kigger altid trådene igennem så kan jeg jo bare svare her
men undskyld kim
hilsen tina

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-12-06 13:51

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> undskyld men jeg kigger altid trådene igennem så kan jeg jo bare svare her
> men undskyld kim
> hilsen tina

Det var ikke meningen at du skulle opfatte det som skæld ud men meningen at
du skulle gentage hvad du har skrevet her i en ny tråd med en ny overskrift
som indikerede at den handlede om en anmeldelse af koncerten. Så du skal
ikke undskylde at du bragte et indlæg som gav et indblik i hvordan
oplevelsen af koncerten var i dine øjne, tværtimod.

Fra : tina hedeman

Dato : 13-12-06 14:40

hej kim

det er ok jeg skal nok skrive det bag øret til en anden gang