Ramme rundt om billedelink???
Fra : Lasse Bruntse

Dato : 07-12-06 09:57

Okay, først vil jeg lige sige undskyld hvis det er det forkerte
sted jeg spørger, men jeg har det her problem med at hver gang
jeg jeg har et billede som man kan trykke på (dvs et link) så er
der sådan en grim blå ramme rundt om det. og når man så har
trykket på det bliver den lilla. Jeg kunne rugtig godt tænke mig
at få fjernet det.
Du kan se det her, på min test-hjemmeside:
www.angelfire.com/planet/second.com0
tak :D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-12-06 10:26

Lasse Bruntse skrev:

> Okay, først vil jeg lige sige undskyld hvis det er det forkerte
> sted jeg spørger,

Det er det ikke - du har ramt den helt rigtige gruppe.

> men jeg har det her problem med at hver gang jeg jeg har et
> billede som man kan trykke på (dvs et link) så er
> der sådan en grim blå ramme rundt om det.

Det fjernes med css:

img{ border: none; }

Hvis du er ny i css-sammenhæng, kan du prøve tutorialen her:
<http://www.html.dk/tutorials/css/Default.asp>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lasse Bruntse

Dato : 07-12-06 15:51

Mange tak :D

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-12-06 23:07

Lasse Bruntse skrev:

> Mange tak :D

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen