print.css
Fra : Thore

Dato : 06-12-06 15:50

Hej... får denne warning på w3c - css validation:

Warnings

Line : 57 (Level : 1) This property applies to block-level elements. :h1

h1 {
font-family : verdana, arial, helvetica, sans-serif;
font-size : 18px;
font-weight : bold;
color : #000000;
background-color : #ffcc99;
margin : 0;
padding : 3px 5px;
text-align : center;
}

Det er nederste linie (text-align...) der er problemet...
hvad menes der med det?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-12-06 16:12

Thore wrote:
> Hej... får denne warning på w3c - css validation:

> Line : 57 (Level : 1) This property applies to block-level elements.
> :h1

[klip kode]

> Det er nederste linie (text-align...) der er problemet...
> hvad menes der med det?

Det lyder da umiddelbart underligt. Der er normalt ikke noget i vejen for at
centrere en overskrift. Må vi se siden? Kom med en URL.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Thore

Dato : 06-12-06 21:40

kommer her:
www.dinotec.dk

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

(Erstat evt .INVALID med .DK hvis du mailer direkte)
Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-06 23:24

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> www.dinotec.dk

Jeg kan ikke frembringe denne warning.

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Thore

Dato : 06-12-06 23:50

On Wed, 6 Dec 2006 23:24:29 +0100, "Carsten Sørensen"
<askmeforanaddress> wrote:

>"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse

>Jeg kan ikke frembringe denne warning.

Nu prøvede jeg lige igen, og nu kommer der ingen fejl...
Fejlen var der i eftermiddag, men det har åbenbart været hos w3c...

Tak for hjælp og undskyld henvendelsen....:(

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-12-06 17:31

Thore wrote:

> Tak for hjælp og undskyld henvendelsen....:(

Du er altid velkommen. Også når du har et virkeligt problem.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk