Allergi-fibres passage gennem brædder?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 02:15

Allergi-fibres passage gennem brædder?

Lovreligion ophøjer bevis-pr-association til straf-grund +

Ansvarsfraskrivelser i lejemål

Når man ikke holder gud og kejser adskilt, så får man stat der
misbruger moral-fnidder til at straffe

Et eksempel er DSB-hysteriet om asbest i toge

Dette er hermetisk tillukket bag paneler, så passagerer aldrig kan
indånde asbest-fibre

Men fordi nogle få DSB-ansatte har haft brug til at bryde den
hermetiske forsegling kortvarigt, så kan det overvejes om de i den tid
har indåndet asbestfibre og har krav på erstatning - der jo er
fagforenings-systemets "straf"(eller jura-terror) mod arbejdsgivere.

Der er i store statiske undersøgelser over arbejdere i asbest-miner
påvist særlig kræftrisiko ved sådan indånding af blå-asbestfibre.

Det giver association til at der kunne være øget kræftrisiko for
DSB-togførere.

Da der aldrig er påvist kræft hos sådanne ansatte er der tale om
assocition og ikke bevis.

Alternativet til den snart hævdvundne lovreligion er, at man overlader
sådan arbejdssygdom til aftaler mellem ansat og arbejdsgiver.

Hvis der ved ansættelse er frygt hos allergiramt arbejder for en
sundhedsfare, så er _det_ tidspunktet at kræve ekstra løn for denne
risiko.

Tilsvarende med lejere, der har lejet som beset og siden mener, at
noget utraditionelt, som de godkendte ved kontraktunderskrivelse, er
sygdomsfarligt.

Mine lejere har ønsket isolering vedr pulterrum , hvor de ikke har
juridisk ret til at opholde sig.

Jeg har indvilliget i det og har anskaffet mineralulds-batches, men nu
vil de have underskrift på at det sker "under sikre og lovmæssige
forhold, således at isolering ikke skaber llergiske reaktioner eller
irritation hos lejerne" hvilket jeg selvsagt aldrig kan stå indefor.

Jeg må afblæse isolering hvis ikke LEJERNE UNDERSKRIVER at de
godkender amatørmæssig opsætning, - er der anden løsning.?

Deres underskrift vil næppe have retsgyldighed, men er snarere en
gentleman-agreement og krykke for hukommelsen om, hvad er aftalt - og
er en tiltrængt ydmygelse af dem, fordi de har spillet højt spil og
risikerer opsigelse, hvis ikke de anerkender udlejers oplyste enevælde
vedr hans boligforbedringer, der i dette tilfælde handler om noget,
som ingen ser, og mineraluldsfibre kommer ikke ud gennem brædder med
not og fjer - men at de ved, at der er noget amatørmæssig opsat, giver
dem en klemme mod mig, især hvis ikke jeg har deres erkendelse at det
er netop hvad de selv ønskede, og især hvis jeg efterkom deres
nyopfundne krav om, at jeg skal underskrive, at alt er efter bogen.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-12-06 04:58

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> [...]
> forhold, således at isolering ikke skaber llergiske reaktioner eller
> irritation hos lejerne" hvilket jeg selvsagt aldrig kan stå indefor.

Så sig dog nej til de må bruge dit pulterrum.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 07:16

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Så sig dog nej til de må bruge dit pulterrum.

Hvorfor dog det - jeg gider ikke selv gå helt derop med mit ragelse.

Magtkamp er spændende og oplysende mht om jeg ønsker dem som varige
lejere eller skal sige dem op, hvis de igen er hysteriske og
overspiller deres kort på uetisk vis.

Da de flyttede ind, spillede jeg med åbne kort om at jeg ikke
værdsætter lovlydighed for enhver pris. Der er vigtige §'er og knap så
vigtig §fnidder

Deres forsøg på at blande en irrelevant storebror ind i sagen, love,
gør dem knap så fair play gentlemen som hvad jeg forhen troede.

De har sund livsstil og værdsætter stedet - det kan jeg lide ved dem.
Men alt er en balance.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 14:02

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Så sig dog nej til de må bruge dit pulterrum.

Som altid ser vi at du er uden empati og respekt for medmennesker

HVIS jeg var konfliktopsøgende så kunne jeg forbyde dem at ryge i det
pulterrum som de er vilde med som TV-rum

Men størst mulig lykke for flest, er godt slogan

Hvis blot de påskønnede min elskværdighed og anerkendte at den indre
isolering, de ikke ser, rager ikke dem, endsige statens dumme love.

De må jo regne med at de laver mange ildebrande siden de går op i
sådant.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-12-06 14:30

> Som altid ser vi at du er uden empati og respekt for medmennesker

Bold-ej-mand, tak.

Det er da netop af respekt for dig og din tid og din indsats at jeg
gør dig opmærksom på denne indlysende mulighed. Dine lejere har vel
ikke KRAV på denne tv-stue?

> Hvis blot de påskønnede min elskværdighed og anerkendte at den indre
> isolering, de ikke ser, rager ikke dem, endsige statens dumme love.

Sædvanligvis er der gode grunde til love. Måske skulle du undersøge
hvorfor lovene er som de er inden du bare affærdiger dem som
upraktiske og dumme fordi de ikke lige siger det du godt kan lide.

> De må jo regne med at de laver mange ildebrande siden de går op i
> sådant.

Du mener ikke der vil kunne ske ulykker i dit hus?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 15:41

> Bold-ej-mand, tak.

Det ER faktsik dit synspunkt og ikke dig jeg ironiserer over

> [...]
> upraktiske og dumme fordi de ikke lige siger det du godt kan lide.

> Du mener ikke der vil kunne ske ulykker i dit hus?

Jeg ryger ikke, men er lidt utryg ved dem, derfor følgende ny tanker

Resume af lejer-problem

Lejerne har adgang til pulterrum og straks efter indflytning i sommers
fik de smag for at bruge det som TV-rum.

Jeg nævnte, at det kunne blive koldt om vinteren og de tilbød at
isolere, og jeg skaffede materialer(airflex) til det, men lod dem gå
retur, da de ikke havde tid

Nu blir det snart koldt, og de beder mig isolere, og jeg har købt
profilbrædder og skaffet genbrugsrockwool, men nu vil de have
underskrift på, at det opsættes af min omhyggelige søn, så ingen
allergirisiko, og det kan jeg jo ikke garantere.

De ryger meget, og jeg frygter, at de valgte profilbrædder kan betyde
risiko for brand.

Måske jeg sku bytte-handle, så at hvis de skriver under på at al
isolering er OK med dem, så indfører jeg ikke rygeforbud vedr
pulterrummet.

Underskrifter på aftaler er vel blot støtte for hukommelse vedr
indgået aftale og et moralsk fingerpeg.

Jeg er ikke nervøs for, at de siger op, fordi de ikke vil give
blankochek til, at jeg lader færdiggøre hurtigt og nemt - evt med
alukraft udenpå profilbrædder for at fjerne brandrisiko. Jeg mener
slet ikke, at jeg behøver inddrage dem i beslutninger vedr.
projektet, når det, der startede som vennetjeneste fra mig til dem,
pludselig er kilde til problemer

Hvis de frygter drys af rockwool gennem dampspærre/brædder, så kan de
jo sige op, når de ser det færdiggjort.

En orienterende varmeopgørelse for indledende fire lune måneder har
jeg foretaget, da de bad mig om det, men egentlig aconto færdiggørelse
har jeg forestået sker årligt?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-12-06 16:08

> Det ER faktsik dit synspunkt og ikke dig jeg ironiserer over

Så henvis til mine synspunkter og ikke mig. Rent boldspil, tak.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 18:26

> Så henvis til mine synspunkter og ikke mig. Rent boldspil, tak.

Bold er bestemt det eneste interessante - personangreb er en
falliterklæring men jeg vil nok ikke påtale dem længere.

Alt andet end science er OT.

I spraydåser fås polyurethan-skum som slet ikke er brandfarligt, og
som udvider sig og fylder kuldebroer ud og limer fremragende

Måske jeg bag de alukraft-forseglede brædder vil placere rockwool og
brugt tekstil og bruge sprayskummet til lim istf søm.

Det handler om at få små blærer af stillestående luft på rekordtid

Fra : Martin Bak

Dato : 06-12-06 20:30

> I spraydåser fås polyurethan-skum som slet ikke er brandfarligt,

Hvorfor tror du det? På en tilfældig PU-skum dåse jeg har, står der under
"flammesymbolet": Yderst brandfarlig. Og et hurtigt forsøg med fuldt
ophærdet skum viste, at det antændes nemt og brænder glimrende.

> og som udvider sig og fylder kuldebroer ud og limer fremragende

En kuldebro kan ikke udfyldes. En kuldebro er et uisoleret temperaturledende
materiale, der kan transportere kulden udefra og ind i bygningen.

> Måske jeg bag de alukraft-forseglede brædder vil placere rockwool og brugt
> tekstil og bruge sprayskummet til lim istf søm.

Din opfindsomhed er stor, når det gælder om for alt i verden at undgå at
drage fordel af de erfaringer som brancen og fagfolk har indhøstet og
udnytte de praktiske anvisninger der er kommet ud af disse erfaringer.

Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-12-06 22:16

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> writes:

> [...]
> undgå at drage fordel af de erfaringer som brancen og fagfolk har
> indhøstet og udnytte de praktiske anvisninger der er kommet ud af

Tror Bo lider i alvorlig grad af "Not-Invented-Here"-syndromet.

Det kan da undre - i betragtning af hvor opmærksom han er på brugen af
skattekroner - at han ikke ser med samme kritiske blik på sin egen tid
og ejendom.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 04:25

> Tror Bo lider i alvorlig grad af "Not-Invented-Here"-syndromet.

Et firma der er ejet af aktionærer bør maximere profit og
notInventedHere nykker er forkasteligt korrupte

Men hvis min forfængelighed gør min en anelse usaglig, hvad jeg
tvivler på, så er det ikke nogens problem vedr mit hus.

Jeg søger at være eksempel for andre mht at afveje fordele og ulemper
vedr praktiske forbedringer af huset

Vedr udseende må lejeres smagsdommeri tages hensyn til,og HVIS der
var risiko for lugt, ild eller andet så ville deres velbefindende også
spille ind

> [...]
> af
> skattekroner - at han ikke ser med samme kritiske blik på sin egen

Huset er mit private legetøj og lejere må flytte eller spænde
sikkerhedsselen og lukke øjnene og nyde G-kraften

Skattepenge er stjålne og betroede midler og skal kun bruges til
absoplut nødvendig skadestuebehandling, stop for vold, tyveri, tyvsk
bedrag, veje og lignende

Fra : Gert Krabsen

Dato : 07-12-06 09:39

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Skattepenge er stjålne og betroede midler og skal kun bruges til
> absoplut nødvendig skadestuebehandling, stop for vold, tyveri, tyvsk

Hvordan gik det med dit eget "Alt andet end science er OT. "??

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 12:09

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote in message

> Hvordan gik det med dit eget "Alt andet end science er OT. "??

Fundatsen er rummelig mht at man går ind på sidespors-pointer som folk
viser interesse for

Fra : Gert Krabsen

Dato : 07-12-06 12:46

Bo Warming wrote:
> "Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote in message

> Fundatsen er rummelig mht at man går ind på sidespors-pointer som folk
> viser interesse for

Aha - tænkte det nok. Dit "Alt andet end science er OT." gælder
tydeligvis alle andre end dig selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 17:00

> Aha - tænkte det nok. Dit "Alt andet end science er OT." gælder
> tydeligvis alle andre end dig selv.

Husk at OT er en ligegyldighed
Fundats er mildt og vagt vejledende og kun det

Fra : ThomasB

Dato : 08-12-06 00:54

> Husk at OT er en ligegyldighed
> Fundats er mildt og vagt vejledende og kun det

Det er *kun* dig der mener det.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 02:05

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Det er *kun* dig der mener det.

Meninger, ja alle har en mening ligesomalle har et røvhul

Handlinger tæller, og ALLE LEVER I TRODS og fundatsbrud MOD LEX
WARMING som netbetjentene fik ind i fundatsen om at dk.videnskab
aldrig må handle om praktisk gavnlig videnskab(fordi jeg nysgerrigt
spurgte om Einstein havde tøj på vedr noget gavnligt - og efter ti år
står uden svar)

Nyttig videnskab må vi kun skrive om på dk.politik men vejledningen
pisser alle på

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 16:29

Bo Warming skrev:

> Meninger, ja alle har en mening ligesomalle har et røvhul

Bare fordi man er (har) et røvhul, behøver man ikke skide på andre.

> Handlinger tæller, og ALLE LEVER I TRODS og fundatsbrud MOD LEX
> WARMING som netbetjentene fik ind i fundatsen om at dk.videnskab
> aldrig må handle om praktisk gavnlig videnskab

Når flertallet giver udtryk for, at de ikke ønsker bestemte indlæg i en
gruppe, så har du bare at overholde det.

Det er pga din holdning, at der er love og regler. Hvis alle havde
selvdiciplin nok, var der ikke behov for love.

>(fordi jeg nysgerrigt
> spurgte om Einstein havde tøj på vedr noget gavnligt - og efter ti år
> står uden svar)

Du har fået masser af svar.
GPS er et af dem.

> Nyttig videnskab må vi kun skrive om på dk.politik men vejledningen
> pisser alle på

Så når alle pisser på regler, så er det også ok at du gør det?

I så fald er det også OK, at BZ'ere kaster sten på dit hus.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 20:16

> Så når alle pisser på regler, så er det også ok at du gør det?
>
> I så fald er det også OK, at BZ'ere kaster sten på dit hus.

At alle pisser på den ny fundats-regel om at dk.videnskb kun må handle
om unyttig videnskab, er sjovt

At du ikke kan se forskel på ufarlige indlæg som man ikke behøver
åbne, og BZ-stenkast-mordforsøg er ikke sjovt

Fra : ThomasB

Dato : 10-12-06 00:06

> At du ikke kan se forskel på ufarlige indlæg som man ikke behøver åbne, og
> BZ-stenkast-mordforsøg er ikke sjovt

Mordforsøg? Hvor mange er døde af stenkast i DK? Jeg gætter på NUL.

Det er da kun ulykkesfugle, der får kastet sten på deres hus. Vi andre har
ikke de problemer slås med.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 11:24

> Mordforsøg? Hvor mange er døde af stenkast i DK? Jeg gætter på NUL.

Danmark er et lille land og borgerkrig er kun i sin vorden. De første
gasbomber som Saddam Hussein smed nær Kirkut var svipsere men øvelse
gør mester gælder desværre også voldspsykopater

> Det er da kun ulykkesfugle, der får kastet sten på deres hus. Vi
> andre har ikke de problemer slås med.

Det er ret almindeligt at ambassade-brandattentater som Mellemøstens
pga JP-tegninger, der dog kun krævede muslim-liv, bliver tolket som at
DANSKERNE VAR SELV ULYKKESFUGLE

Hans Jorgensen mener at politit er selv ude om alt, incl de morderiske
kasteskyts bomber på Ungdomshusets tag, hvis hver stenskaber et
politikraniebrud.

Mener du at man er ulykkesfugl hvis man kan lide at bruge den
grundlovssikrede ytringsfrihed, men menneskelige skadedyr er for
uartikulerede til at svare på anden måde end med mordforsøg?

"Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i stedet
for en sten, var civilisationens grundlægger". Sigmund Freud
(1856-1939)

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 11:40

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

"Jeg er meget imod dueller. Hvis nogen skulle udfordrde mig, ville jeg
kærlig og forsonende tage ham ved hånden og føre ham ud til et
fredeligt sted og slå ham ihjel. Mark Twain (1835-1910)

" Når hund og kat går hver til sit bliver der ikke slagsmål.
Kinesisk ordsprog

Gid herboende muslimer og BZ var påvirket af Gandhis eller Kontuzes
kultur eller en oplysningstid som vor.

Se hvordan de ter sig mod hinanden i IRak, blot fordi de kan bilde sig
ind at de bekæmper USA når de slår en trosfælle ihjel

JEg husker da de autonome smed bl.a. fulde ølflasker mod Glistrup 1
maj i Fælleden 1988 - deres bagmænd pumper dem fulde af rusmidler for
at få dem til at turde vold og hele Natos Nordflanke beskyttede
Z-mødet men de pupilforstørrede (kokain-pumpede? ) BZere kastede sig
mod politiet og blev lagt i håndjern så deres bevægelse kunne få
martyrier

Vi stod med ketchere og afværgede de højt kastede mordvåben, der kunne
have skabt kraniebrud på Glistrups skallepande og een ketcher tålte
ikke den mekaniske belastning

Nogle af deres bagmænd er temmelig rockeragtige - jeg starter ny tråd
om det

Fra : ThomasB

Dato : 10-12-06 17:04

> Danmark er et lille land og borgerkrig er kun i sin vorden. De første
> gasbomber som Saddam Hussein smed nær Kirkut var svipsere men øvelse gør
> mester gælder desværre også voldspsykopater

Svar mig nu: Hvor mange er døde af stenkast i DK?

Det er din egen retorik.

> Det er ret almindeligt at ambassade-brandattentater som Mellemøstens pga
> JP-tegninger, der dog kun krævede muslim-liv, bliver tolket som at
> DANSKERNE VAR SELV ULYKKESFUGLE

Ambassader i udlandet er ikke mit hus, mens statens hus.

Du er en ulykkesfugl.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 19:17

> Svar mig nu: Hvor mange er døde af stenkast i DK?
>
> Det er din egen retorik.

> Ambassader i udlandet er ikke mit hus, mens statens hus.
>
> Du er en ulykkesfugl.

Næppe nogen er endnu døde af stenkast i DK og jeg er opdraget til at
stamme dvs være selvhader dvs ulykkesfugl, men med inspiration fra
Glistrup er jeg det mindre og mindre OG JEG GENERER IKKE ANDRE END DE
MASOCHISTER DER ÅBNER MINE INDLÆG - jeg smider ikke sten på andre som
de asociale had-untermensch i BZ

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 01:30

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> [...]
> under "flammesymbolet": Yderst brandfarlig. Og et hurtigt forsøg med
> fuldt ophærdet skum viste, at det antændes nemt og brænder

Ikke nær så farligt som flamingo

> En kuldebro kan ikke udfyldes. En kuldebro er et uisoleret
> temperaturledende materiale, der kan transportere kulden udefra og
> ind i bygningen.

Kuldebroer forebygges i høj grad med brug af dette skum i hulrum hvor
man ellers ikke kan komme ind og det er ikke omfattet af hysteriske
brandregulativer

Luftpassager kan mindskes når skummet udvider sig -og jeg formoder det
er disse du navngiver "uisoleret temperaturledende materiale".

> Din opfindsomhed er stor,

Det er samfundsgavnligt at nogen er grænsesøgende, når ingen risiko
for udenforstående

Fra : Martin Bak

Dato : 07-12-06 17:21

> [...]
>
> Luftpassager kan mindskes når skummet udvider sig -og jeg formoder det er
> disse du navngiver "uisoleret temperaturledende materiale".

Nej det er ikke det udtrykket dækker over. En kuldebro er en
konstruktionsfejl, f.eks. en ståldrager, der går helt udefra og ind i
bygningen, og dermed kan transportere kulde ind. Eller en sammenmuring af
inder- og ydermur, eller en alu-skinne i en vindueskonstruktion
eller... -fortsæt selv.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 18:30

> [...]
> sammenmuring af inder- og ydermur, eller en alu-skinne i en
> vindueskonstruktion eller... -fortsæt selv.

Hede betyder påde varme og lyngareal. Måske dette er et andet eksempel
på at et ord har to betydninger

Fra : ThomasB

Dato : 08-12-06 00:55

> [...]
> bygningen, og dermed kan transportere kulde ind. Eller en sammenmuring af
> inder- og ydermur, eller en alu-skinne i en vindueskonstruktion

En spalte luftspalte er også en kuldebro - og det er dem BW vil fuge til med
fugeskum.

Fra : Sten Bo

Dato : 08-12-06 14:55

,
,
> [...]
> bygningen, og dermed kan transportere kulde ind. Eller en sammenmuring af
> inder- og ydermur, eller en alu-skinne i en vindueskonstruktion

Hmm. Lommefilosofisk.

Principielt Vrøvl. Opfattelsen skyldes vist en sprogforbistring. Varme
"bevæger" sig, indtil der er ligevægt, mod kulde. Ikke omvendt.
Det andet er vist for meget "op a bakke".

Kuldebroer kan f.eks. mærkes af personer fordi man i nærheden af koldere
overflader afgiver mere strålingsvarme. Eks. hvis man sider op af et vindue
uden termisk overfladebehandling eller en kold væg. I virkeligheden er det
en varmebro man oplever hvor man bliver sat på arbejde, ubehag for at
erstatte den øgede strålingsenergi der afgives.

Det er da også størrelsen, gennemgangen af varme man finder ved
termofotograferingen. ikke af kulden

Betydningsmæssigt nok mere rigtigt når man om cellen i kasematterne ved
Kronborg bemærker, at varmen ligefrem "suges" ud af kroppen. Hvis "sug" da
kan benyttes stråling. På den anden side kender vi også udtrykket; "Kulden
går gennem marv og ben".

Udtrykket "kuldebro" er nok mere forståeligt, effektivt når man skal sælge
isolering.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-12-06 13:20

Martin Bak wrote:

> Hvorfor tror du det? På en tilfældig PU-skum dåse jeg har, står der
> under "flammesymbolet": Yderst brandfarlig. Og et hurtigt forsøg med
> fuldt ophærdet skum viste, at det antændes nemt og brænder glimrende.

Jeps, for de små luftblærer der isolerer, består nemlig af propan.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 14:35

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

> Jeps, for de små luftblærer der isolerer, består nemlig af propan.

Hvis det også passer om flamingo, så løj dem der påstod at flamingo
kan eksplodere ved brand, for så er der jo ikke ilt i luftblærerne

Svenske huse har i årtusinder haft tage af birkebarn, langt, langt
mere brandfarlig end flamingo

Men brand kommer af ulykkesfugle og sker skaden er materialer oftest
en biting og ikke nogert hvorom bør eksistere ens for alle love

Ligesom man heller ikke bør kræve seletvang af dem der kun kører
langsomt på villaveje - SELVBESTEMMELSE GAVNER ALLE

Frihed er det bedste guld.

Lovreligion om at du ikke må ryge i egen hus/kontor/have er i tråd med
ensforalle brandregulativer

Fra : Gert Krabsen

Dato : 06-12-06 20:41

Bo Warming wrote:
> [...]
>

> Bold er bestemt det eneste interessante - personangreb er en
> falliterklæring men jeg vil nok ikke påtale dem længere.

Så vi fremover er fri for at høre om dine evindelige skærmydsler med
lejere, naboer, banker, myndigheder m.v. ?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-06 01:35

> Så vi fremover er fri for at høre om dine evindelige skærmydsler med
> lejere, naboer, banker, myndigheder m.v. ?

Disse kommentarer som klart skaber interesse hos den dømmesyge
usenetpøbel, har altid været perifer og bagatelagtigt - et spinnoff af
hård ANVENDT NATURVIDENSKAB , der selvfølgelig er gjort OT af en Lex
Warming på www.usenet.dk - som alle heldigvis ignorerer

Kære netbetjent: Alt anvendeligt er jo henvist til dk.politik så man
er tvungen til at xposte.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 07-12-06 09:42

Bo Warming wrote:
> [...]
> Warming på www.usenet.dk - som alle heldigvis ignorerer
>
> Kære netbetjent: Alt anvendeligt er jo henvist til dk.politik så man er

Ingen tvinger - du kunne jo prøve at spille efter reglerne - så var der
nok flere at spille sammen med. Du melder dig heller ikke til et
fodboldhold for at spille håndbold, vel?

Det var et citat fra dig selv: "Alt andet end science er OT. " Kan du
huske det?

Fra : Martin Bak

Dato : 06-12-06 11:29

> [...]
>
> Jeg må afblæse isolering hvis ikke LEJERNE UNDERSKRIVER at de godkender
> amatørmæssig opsætning, - er der anden løsning.?

Jada! Den helt oplagte mulighed, nemlig at isolere efter gældende regler.
Forsvarligt fastgjort og forsynet med dampspærre umiddelbart under
beklædningen. På den måde bliver isoleringen effektiv, lovlig, brandmæssig
forsvarlig, konstruktionsmæssig i orden i forhold til kondens med deraf
følgende risiko for råd og svamp -og sidst men ikke mindst bliver
isoleringen lukket inde bag dampspærren, så ingen fibre når ud i rummet.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-06 12:06

> [...]
> kondens med deraf følgende risiko for råd og svamp -og sidst men
> ikke mindst bliver isoleringen lukket inde bag dampspærren, så ingen

Når DSB-togførere skal have erstatning for asbestfibre så er også jeg
truet af sagsanlæg

Dine forslag vil fordoble resoucerforbrug og ikke give reelle fordele

Jeg hælder mere og mere imod at tilspidse snak med lejere så de siger
op - jeg må have nogle ikke-stivstikkere