Hjælp: Hvor kan oplader til Siemens C25 Kø~
Fra : Magnus Alkil

Dato : 26-06-01 18:32

jeg søger en venlig person der kan sige mig hvor jeg kan købe en oplader til
min Siemens C25 mobil telefon. Hos Orange ( mobilix ) koster en sådanne 250
Kr. , mens en ny telfonen med oplader og 6 mdr. abonoment koster samlet 230
Kr. Det kan ikke passe at der ikke er nogen der sidder inde med en sådan

Magnus

Fra : Jens Karstoft

Dato : 26-06-01 19:36

> jeg søger en venlig person der kan sige mig hvor jeg >kan købe en oplader
til min Siemens C25 mobil telefon.

Prøv www.thansen.dk der har de en lader til 98,-

Med venlig hilsen,
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen for 100.- lovligt. Fjernelse af simlåsen på alle
Nokia-modeller, 3210, 3310, 3330, 5110, 6150, 6210, 7110, 8210, 8850. Ordnes

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-06-01 20:15

Magnus Alkil wrote:

> [...]
> Kr. Det kan ikke passe at der ikke er nogen der sidder inde med en sådan

hehehe. jeg har da to, men de næste 2-3 måneder bruger jeg dem begge
to.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Nick

Dato : 27-06-01 08:24

Magnus Alkil <rein1@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hagr0$8sa$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
230
> Kr. Det kan ikke passe at der ikke er nogen der sidder inde med en sådan

I mit firma forhandler vi en rejselader til C25/S25. Den koster kr. 129,-
inkl. moms ved afhentning.

Mail mig direkte hvis du vil vide firmanavnet. (Ingen reklame her...)

/Nick

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-06-01 21:24

Nick wrote:

> I mit firma forhandler vi en rejselader til C25/S25. Den koster kr. 129,-
> inkl. moms ved afhentning.
>
> Mail mig direkte hvis du vil vide firmanavnet. (Ingen reklame her...)

Så tjek da lige afsenderadressen...hehehehe.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Leif Neland

Dato : 05-07-01 20:45

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
230
> Kr. Det kan ikke passe at der ikke er nogen der sidder inde med en sådan

Jeg har rigeligt. Har haft 3 C25'er. Den ene ligger i en sø i BonBon land.
Den anden finder vi til foråret, når hestene har spist 500 baller hø. Og den
3. benytter jeg bordlader til.

Byd.

Leif

Fra : Chipmand