Vedr. CS:Source. mangler lidt hjælp ang ~
Fra : Lean

Dato : 05-12-06 14:06

som skrevet i topic. når jeg marker nogle servere til favoriter. sker det
uheldige at hver gang jeg igen logger ind i cs:s at den ikke har gemt min
favorit servere alligevel.

nogle der ved hvad der kan være galt ?

Regards Lean

Fra : Asbjoern S.

Dato : 05-12-06 14:54

Ja, du har ganske ret. Det var et meget stort problem for mig i
starten. Du kan dog omgå dette ved at finde en vejledning på nettet.
Jeg brugte den selv, men kan ikke længere finde nogle brugbare
søgeresultater på Google. Jeg bruger vel de forkerte ord men prøv at
søg engang.

Så vidt jeg kan huske skal du åbne CS:S
derefter åbne "Favorites"
Slå alle filtre fra
Genstarte CS:S
Åbne "Favorites" og slå de filtre til, som du kunne tænke dig. Det
burde så virke.

Men søg hellere efter den rigtige vejledning.

vh. Asbjørn

Fra : Hagar

Dato : 05-12-06 15:01

"Lean" <Leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> uheldige at hver gang jeg igen logger ind i cs:s at den ikke har gemt min

Når du starter spillet op, starter du det så via " Start og så valg af spil"
?
Når jeg tager nogle runder med NFS MW, og jeg starter spillet via start, så
går det i 800*600, men hvis jeg starter det via det ikon jeg har på
skrivebordet, ja, så er der ikke problemer, så kører det i 1280*1024. Så
prøv at start spillet med et andet ikon og se om det løser problemet.

Hagar

Fra : Lean

Dato : 05-12-06 16:22

hmm. prøvede det med at fjerne filters og sætte dem på igen. men stadig
ingen succes. er lidt trist. da man hver gang så skal lede igennem 19000
servere.

Fra : BuFFer

Dato : 05-12-06 16:58

Steams egen support kan måske hjælpe ?

http://surl.dk/20q/

Fra : sls\(2770\)

Dato : 06-12-06 08:57

> [...]
> uheldige at hver gang jeg igen logger ind i cs:s at den ikke har gemt min

Brug HLSW til at holde styr på dine servere, det er gratis, og et kanont
prg.

// Sid