Battlefield 2 SP eller MP
Fra : Bo Hellum

Dato : 05-12-06 13:53

Hej alle

Jeg ved godt jeg er bagud, men min tid går med Ghost Recon. Men nu har jeg
fået støvet mit Battlefield Vietnam af, og regner med at smide pengene efter
Battlefield 2. Jeg vil bare høre om det stadig indeholder SP spil, eller det
kun er multiplayer.

Bo

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-12-06 14:22

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> fået støvet mit Battlefield Vietnam af, og regner med at smide pengene
> efter Battlefield 2. Jeg vil bare høre om det stadig indeholder SP spil,

BF2 indeholder en mulighed for at spille mod bots på de fleste af banerne ,
men dog kun på de små 16 player maps.
Det er vist mest beregnet til, at træne forskellige ting. f.eks at flyve i
helikopter eller være commander mm.

Det er dog klart sjovest at være online.

Bjarne K.

Fra : Mads

Dato : 05-12-06 14:27

On Tue, 5 Dec 2006 13:52:58 +0100, "Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>Battlefield 2. Jeg vil bare høre om det stadig indeholder SP spil, eller det

BF2 har godtnok en singleplayer del, men det er vel nærmest
for at man kan øve sig inden det går løs på nettet i multiplayer.

Det er heller ikke alle spillets "baner" der er tilgængelige i
singleplayer. Vistnok omkring halvdelen.

Bortset fra det, så virker singleplayer da ganske udemærket
i både BF2 og i den nye BF2142

mvh Mads

Fra : Bo Hellum

Dato : 05-12-06 14:50

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in message

> [...]
> singleplayer. Vistnok omkring halvdelen.
>
> Bortset fra det, så virker singleplayer da ganske udemærket

Jeg takker.

Bo

Fra : Brian Lund

Dato : 07-12-06 10:20

> Jeg takker.

Nu vi er ved det vil jeg da lige tilføje at man kan få et mini-mod til BF2
som gør det muligt at spille med op til 64 bots i singleplayer, og dermed
også alle maps! :)

Brian

Fra : Mads

Dato : 07-12-06 10:35

On Thu, 7 Dec 2006 10:19:39 +0100, "Brian Lund"
<geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote:

>Nu vi er ved det vil jeg da lige tilføje at man kan få et mini-mod til BF2
>som gør det muligt at spille med op til 64 bots i singleplayer, og dermed
>også alle maps! :)

Link please ?

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 05-12-06 14:58

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> singleplayer. Vistnok omkring halvdelen.
>
> Bortset fra det, så virker singleplayer da ganske udemærket

Har du fået løst "vores" problem med at vi ikke kan spille single player,
eller skal du bare som Bjarne K vade i det at jeg ikke kan ?
Jeg har i øvrigt en dialog med EA DK om dette problem for nogle af os, vi
har dog ikke fundet ud af hvad der er problemet endnu, men det kommer vel,
håber jeg

Hagar

Fra : Mads

Dato : 05-12-06 15:03

On Tue, 5 Dec 2006 14:57:49 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote:

>Har du fået løst "vores" problem med at vi ikke kan spille single player,
>eller skal du bare som Bjarne K vade i det at jeg ikke kan ?

Hæ hæ hæ, nej jeg har ikke fået løst det lille problem og jeg skrev
bestemt ikke noget for at genere dig.
Indtil videre må jeg nøjes med singleplayer i BF2142.

>Jeg har i øvrigt en dialog med EA DK om dette problem for nogle af os, vi
>har dog ikke fundet ud af hvad der er problemet endnu, men det kommer vel,
>håber jeg

Ja, det ville da helt sikkert være rart med en løsning og jeg
håber da at du skriver her i gruppen hvis miraklet sker.

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 05-12-06 15:30

> [...]
>
> Ja, det ville da helt sikkert være rart med en løsning og jeg
> håber da at du skriver her i gruppen hvis miraklet sker.

Det er klart jeg gør det, sådan noget skal ikke holdes hemmeligt for jer
andre.
Ind til nu, så har de foreslået mig at omdøbe eller slette, jeg valgte det
første, mappen Battelfield 2 i mappen dokumenter, men det gav ikke noget, nu
vil de så have jeg skal afinstallere hele spillet og starte forfra, men det
bliver ikke i dag.

Hagar

Fra : Bo Hellum

Dato : 05-12-06 15:43

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in message

> Hæ hæ hæ, nej jeg har ikke fået løst det lille problem og jeg skrev
> bestemt ikke noget for at genere dig.
> Indtil videre må jeg nøjes med singleplayer i BF2142.

Hvordan er BF2142 i SP?

Bo

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-12-06 16:09

Bo Hellum skrev:
> "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in message

> Hvordan er BF2142 i SP?

Lige som BF2, faktisk - mest ment som træning til online Battles...

> Bo

Lars B