Hvordan ligger man fast for svaj? I Århus ~
Fra : andreas_dtu

Dato : 04-12-06 23:34

Hej Gruppe!

Da der er lange ventetider til klubberne i Århus har jeg hørt om folk der
ligger fast for svaj, ved hjælp af en cementblok i vandet. Er der nogle af
jer der har erfaringer med dette?

Hvordan fungerer det fx rent praktisk eks. hvor meget "ballast" skal der
bruges til en Jaguar 22?

Når man kigger på et kort ser der jo ud til at være mange steder i Århus
Bugten og Kaløvig hvor man kan ligge godt og beskyttet. Er der nogle der har
erfaringer med dette geografiske område og er der steder man ikke må ligge?
Så vidt jeg har forstået skal man ikke betale til nogen for at have sin båd
liggende fast for svaj og man må vel også have en bøje så man kan finde
stedet igen

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : Steffen Skov

Dato : 06-12-06 16:11

"andreas_dtu" <andreas_dtuFJERNDETMEDSTORT@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sin båd liggende fast for svaj og man må vel også have en bøje så man kan

Hej Andreas
Har du spurgt efter plads i Nappedam? 3 af mine venner har indenfor de
sidste 2 år fået en plads med det samme. Det er sgutte sjovt at ligge fast
for svaj.
Hilsen
Steffen

Fra : andreas_dtu

Dato : 06-12-06 17:29

Hej Steffen

"Steffen Skov" <XsskovY@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4576dd73$0$20256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...> Hej Andreas
> Har du spurgt efter plads i Nappedam? 3 af mine venner har indenfor de
> sidste 2 år fået en plads med det samme. Det er sgutte sjovt at ligge fast
> [...]

Ja, jeg talte med pladsmanden og der var ingen pladser (leje) til den
kommende sæson, først fra 2008 var det overvejende sandsynligt. Ligger du
selv i Nappedam?

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-12-06 22:45

Hej !

Er Hou (www.houhavn.dk) for lang væk for dig ?
Der er måske mulighed for leje en plads, der var flere pladser tomme i år
(de er solgt)

Mvh. Per

Fra : andreas_dtu

Dato : 07-12-06 05:37

Hej Per
"Per Pedersen" <No_mail@get.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Er Hou (www.houhavn.dk) for lang væk for dig ?
> Der er måske mulighed for leje en plads, der var flere pladser tomme i år
> (de er solgt)
Tror nok jeg har prøvet at maile til sekretæren der, men prøver lige et kald
i morgen.

Med venlig hilsen

Andreas

Fra : Steffen Skov

Dato : 07-12-06 16:23

> [...]
> Ja, jeg talte med pladsmanden og der var ingen pladser (leje) til den
> kommende sæson, først fra 2008 var det overvejende sandsynligt. Ligger du

Hejsa
Nej - jeg ligger i "Bådlauget Krogen" i Århus. Du kan også melde dig ind
her. Ventelisten er ikke så frygtelig lang.
Hilsen
Steffen

Fra : andreas_dtu

Dato : 07-12-06 21:29

Hej Steffen
> Nej - jeg ligger i "Bådlauget Krogen" i Århus. Du kan også melde dig ind
> her. Ventelisten er ikke så frygtelig lang.
> Hilsen
> Steffen
Jeg tror jeg vil sørge for at blive skrevet op, kunne dog ikke finde nogen
prisliste på hjemmesiden?

Med venlig hilsen

Andreas