MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Brugerkonti XP
Fra : Per Nielsen

Dato : 04-12-06 19:22

Hej
Er ved at blive vanvittig af min bruger konti,før hen startede den bare op,ikke noget med brugerkonti og logge på, så skulle jeg
klikke på mit brugernavn før den begyndte indlæsning,idag var det helt galt kunne ikke komme ind før jeg havde indlæst password og
jeg fandt dog ud af det, har læst et indlæg fra den 30/11 samme problem,kunne ikke bruge/forstod ikke løsningerne,er der nogen der
har en enkel og let forståelige metode så den bare starter op indlæser .

--
MVH
Per Nielsen

Fra : Per

Dato : 04-12-06 20:01

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> løsningerne,er der nogen der har en enkel og let forståelige metode så den

Har du gjort noget siden den pludselig spørger om bruger - installeret noget
eller lign?

Jeg installerede fx. Norton Ghost - og derefter skulle jeg også logge på med
bruger osv.

Det blev afhjulpet med at opdatere fra MS hjemmeside - det var NETframe der
var blevet installeret. Søg efter brugerdefinerede opdateringer og se om der
et noget med Netframe der - og installer det så.

Eller prøv med MS eget tweakprogram - Tweakui - det kan også afhjælpe dit
problem.

Kan hentes her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Det er et ret godt program det burde være på enhver xp maskine. Der kan du
tweake logonprocessen.

ET nemt program.

/Per

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-12-06 21:36

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:45747044$0$3495$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> jeg hentede den forsvandt det , hvad NETframe bruges til ved jeg ikke.
Havd skal man gøre når Tweakui er installeret.
Per

Fra : Per

Dato : 04-12-06 23:00

> Havd skal man gøre når Tweakui er installeret.
> Per

Hvad står der under logon - autologon ?

Jeg har ikke noget flueben her hos mig - og skal således ikke taste noget
ind.

/PEr

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-12-06 22:08

> [...]
> løsningerne,er der nogen der har en enkel og let forståelige metode så den

Start-kør skriv
control userpasswords2
Herefter kan du nok gætte, hvilket flueben du skal fjerne.

Kurt

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-12-06 19:42

> Start-kør skriv
> control userpasswords2
> Herefter kan du nok gætte, hvilket flueben du skal fjerne.
>
> Kurt
>Hej
Der var kun et sted og der var ingen flueben.

Per skrev
hvad står under logon - autologon ?

Jeg har ikke noget flueben her hos mig - og skal således ikke taste noget
ind

Hvis du mener autologon i Tweakui e der ingen flueben men det er det samme når jeg starte op

Per Nielsen