TDC BB og ZyXEL Prestige 310
Fra : Henrik

Dato : 26-06-01 17:36

For at foregribe begivenhedernes gang, vil jeg høre om der er nogle
problemer med at få TDC Bredbånd med fast IP og en ZyXEL Prestige 310
router til at køre sammen?

Skal den konfigureres på en bestemt måde?

pft.

Henrik

Fra : RaYmAn

Dato : 26-06-01 18:34

Den virker helt fint. (har lige kigget på specs)
Den skal sættes op til at hente ip address med DHCP på wan siden..
og så er resten reelt ligemeget...
http://www.zyxel.com/product/dslcablesharing/p310.htm
Der står at den godt kan modtage DHCP samt aggere DHCP server...Så alt i alt
burde den virke helt fint
(og for engangs skyld har jeg faktisk dokumentation for hvad jeg skriver :P)
-RaYmAn