Flere modem på samme pc.
Fra : Bo Pfänner

Dato : 11-12-00 17:35

Hej Gruppe

Jeg skal til at konvertere vores Novell server wil Windows 2000, på vores
Novell server har vi 4 modem tilslutte som de enkelte bruger har mappe til
forskellige com porte. Disse modem bruges ikke til internet adgang men til
brug sammen med PC Anywere.

Hvordan gør man dette under Windows 2000 på den smartste måde.

Tak for hjælpen.

- Bo

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-12-00 23:37

On Mon, 11 Dec 2000 17:35:29 +0100, "Bo Pfänner"
<bpfanner@get2net.dk> wrote:

> [...]
> forskellige com porte. Disse modem bruges ikke til internet adgang men til

Ja, man kan undre sig over, at denne funktionalitet ikke findes i
NT4/W2K, men der er et produkt kaldet SpartaCom SAPS, der netop
er beregnet til deling af COM-porte over nettet.

http://www.spartacom.com/products/saps.htm

Jeg ved dog ikke, om det fungerer under Windows 2000.

HTH,
-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Bo Pfänner

Dato : 12-12-00 00:58

Tak for hjælpen, jeg vil prøve at installere programmet for at se om det
virker.

- Bo

> [...]
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
Postel

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-12-00 01:06

> On Mon, 11 Dec 2000 17:35:29 +0100, "Bo Pfänner"
> <bpfanner@get2net.dk> wrote:

KLIP

> Ja, man kan undre sig over, at denne funktionalitet ikke findes i
> NT4/W2K, men der er et produkt kaldet SpartaCom SAPS, der netop
> er beregnet til deling af COM-porte over nettet.

Hej.

Funktionen er svjv i MS´s Serverprodukter SBS 4.5/W2K Server (ovennævnte er
da vist Client SW).

Jeg har da ingen problemer på min SBS 4.5 med tilhørende W2K Pro Clienter.

mvh
Bjørn