Nokia 6125 problem
Fra : Johnny

Dato : 03-12-06 23:55

Hej

Jeg har det problem, at telefonen ikke ringer længe nok. Den ringer KUN 15
sek.
Der er IKKE sat tlf-svarer eller videre stilling på, så den burde ringe
længere tid.

Ringetonen jeg bruger kan på computeren ringe i 53 sek. Men på tlf kun 15
sek.

Jeg har prøvet næsten alle ringe toner men intet hjælper.

Er der et sted, som jeg har overset, hvor man kan indstille længden at
ringningen.
Jeg mente ellers kun at det er teleselskabet der kan bestemme dette.

Jeg har prøvet andre mobiler, og de ringer i 2 min, før der bliver afbrudt
fra selskabet.

Hjælp mig, jeg er i knibe

Mvh
Johnny

Fra : Poul Pral

Dato : 04-12-06 06:28

> Jeg har det problem, at telefonen ikke ringer længe nok.
> Den ringer KUN 15 sek.
> Der er IKKE sat tlf-svarer eller videre stilling på, så den
> burde ringe længere tid.

Det lyder meget mærkeligt. Er du 100% sikker?
Hvad sker der i den anden ende efter de 15 sek. når man ringer?

Prøv at trykke ##61# på telefonen og tryk på 'Ring-op' knappen.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf